Aloha……ben alweer thuis, goed om deze dag met jullie te hebben gedeeld, guys and girls, thanks, liefs, Marita
(Huub was was je nou opeens ?)
effe naar Zorgvliet dan naar Hilton veel berichten aangenaam,toen het nare dat hoort er ook bij t.o. het oude huis de school zijn bijna alle muurschilderingen weggehaald gevraagd Zuid deelraad weggehaald erg …………. bale en bale zo als ik ben,dat komt nooit terug omdat er nieuwe mensen wonen,toen naar Dante hart opgelucht alle fans veel kijks over mij mooie theashirt Michel peen kijken en brood gevoel,meer feesten veel liefs Lia.
Ook wij zijn weer goed in B-N aangekomen.
Leuke dag gehad,wel heel anders met de kinderen erbij.
Vanmorgen begonnen bij Zorgvlied,samen met nog wat fans gezellig ons Brood gegeten.
Daarna naar Hilton,eerste reactie van mijn jongste zoontje:hier ga ik echt niet afspringen hoor dan moetje wel heel erg gek zijn.
We hebben naar onze mening het moment daar te veel laten beinvloeden door aanwezigen fotografen.
Daarna lekker wezen releaxen in het vondelpark.
Vervolgens naar Dante,gezien hoe de cactus van Bono er nog steeds belabberd bij staat en waarschijnlijk het niet meer zal halen.
Nog wat gedronken met een aantal leuke mensen (Huppie???????????????)om daarna gezellig te gaan eten bij MMMMMMMMMMMMc D.
Nog even jongste zoontje kennis laten maken met de betaalde liefde op de wallen (alleen maar kijken)en daarn met de tram terug naar Hilton waar we nog even dankbaar gebruik gemaakt hebben van het toillet ,om samen met Herman uit de speakers terug te keren naar ons mooie Brabant.
Groetjes en tot een volgende keer,Johan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?