Xandra in weekend

• Lou

Hi y'all, in de weekend een stukkie over Xandra die reageert op de hoofdrol voor de broodfilm by Daniel Bossevain…

• kickthebucket

Lou zat bij de kapper vandaag

• Lou

hahahah ja maar niet bij Lola :D…maar idd zat ik bij de kapper hevig verdiept te wezen in de weekend en de rest van de reut…

• Patz

t heeft nix met deze topic te maken.. maar vondt deze link:

http://www.fotodrent.nl/mensen/index96.html

1 foto 2e rij.. leuk fotootje :)

greetz!

• Lou

In betere tijden…Leuke foto ja!

• Mario

Wat was het verhaal van Xandra?

• Natasha

euhm..dat ze het eens was met de beslissing om Daniel Bossevain Herman te laten spelen, en dat ze hem graag een keer wou ontmoeten om hem het een en ander te vertellen over Herman, waarop die Daniel vanuit zn vakantieadres weer reageerde dat ie daar erg blij mee was, en dat ie nog geen contact met haar had gezocht maar dat zeker ging doen.Verder ging ie veel beeldmateriaal en muziek van Herman bestuderen om een zo goed mogelijke Herman neer te zetten.Zoiets ongeveer, everybody was happy in iedergeval.

• Lou

excusez moi, me zus heeft achter mn computer gezeten zie ik, maar vorige bericht was dus van mij, Lou ja :D

• Mario

Lou-ke thanx, groots gebaar van Xandra. Goede acteur bytheway, met zijn verkiezing ben ik zeer happy. Tijdje trug circuleerden hier nog droefstemmende namen als van Xander de B. … Nou nog een goede Wild Romance en een (jonge) Koos van Dijk en de cirkel is rond, ahoy!

• Lou (ke)

Ja hij kan er mee door, ben ik helemaal met je eens, hij heeft er wel t een en ander van weg, en dat ie zich zo goed gaat inleven kan ik ook wel waarderen!Ben benieuwd!