ruil koop beurs in Bergen 5 november

• Klaas

hallo mensen,

ik ben weer van plan om een ruil/koop beurs van herman brood spullen tegaan houden, het is de bedoeling dat er alleen maar kleine verzamel items aangeboden mogen worden zoals bv cd,singels ,bootlegs,foto's ,tshirts ,tourposters enz enz en dan bedoel ik geen schilderijen en/of zeefdrukken oke!!!!

ik wil het gaan houden op zaterdag 5 november en de dag besluiten met live muziek(wild romance?) in mijn nieuwe cafe-dancing cha cha in bergen die op 1 september opengaat.

de laatste keer was nl wel erg gezellig en het is al weer een tijd geleden en het word weer tijd voor iets gezelligs op 5 november

ik hoor wel of er belangstelling voor is

mvg marcel brood

info@broodnodig.nl

• Sleepin' Bird

Leuk plan Marcel!! Tourposters, daar ben ik al heel lang naar op zoek!

Franka

• Marita

Heb wel belangstelling, maar geen ruilspullen :)-

Groetjes, Marita

• marcel b

franka,

ik heb nog wel tourposters ik weet verder niet welke maar ik zorg dat je er eentje krijgt

• Sleepin' Bird

Marcel, je bent geweldig! Ontzettend bedankt, mijn adres heb je??

Grtz,

Franka

• Robert

Ha Marcel,

Reserveer alvast maar een tafeltje voor jack en mij, net als de vorige keer!!!

Groet,

Robert

• jeroen

Hey Marcel!

Dat is natuurlijk een te gek idee! Misschien is het leukdat ik met mijn band bij je kom spelen! Wij zijn namelijk bezig met een Brood-cover-project. Hiernaast spelen we ook een Stones en een Doors set! Lijkt me wel bij de sfeer van die dag passen! O ja, vind je het goed dat ik een busje met vrienden meeneem??? Die zijn hier vast voor te porren!!!! Ik hoor het wel van je! Groet Jeroen.

• marcel b

jeroen,

ik weet nog niet welk bandje gaat spelen maar ik ga er vanuit dat het natuurlijk iets met herman heeft temaken, half september laat ik even weten aan iedereen over hoe en wat en mocht iemand een tafeltje willen om spullen aan tebieden dan graag even mailen naar info@broodnodig.nl

mvg marcel

• Mario

Marcel, suc6 Cha Cha!

• jeroen

Hey Marcel,

Vind het zeker een leuk idee en ik kom graag langs met mijn band! We spelen dan een volwaardige “Brood-set”. Denk dat dat prima gecombineerd kan worden met de beurs. Als het jou ook een goed idee lijkt dat wij komen spelen, kun je me de adresgegevens van het cafe dan doormailen of bellen, komen we even langs! Tel. nr. is 06 - 55 70 52 06. Ik hoor het wel van je! Groet Jeroen