wel nieuwe afbeelding dekbed/hoes

• anneke

jaaa,

jullie hebben gelijk gehad er is toch een heel mooi nieuw dekbedovertrek bij blokker!

het is in de loop van volgende week overal te verkrijgen in nederland,zei blokker.

agnes heeft geluk gehad dat het bij haar in gelderland al vorige week te krijgen was

trouwens het is niet de zelfde oude ‘kiss’ -afbeelding die wehkamp heeft verkocht!

het is een compleet ander heel mooi kunstwerk van onze herman.

ik ga er nu lekker onderliggen…

• Sleepin' Bird

Ik heb gisterenvan Koos begrepen dat er heel veel nieuwe “Brood-artikelen” bij Blokker komen!! Te gek toch?

Grtz,

Franka

• marita

ik hoop dat de kleuren van de hoes mooier zijn dan de kleuren van de opstartpagina, geef mij maar gewoon geel :)

• tekie buissink

Ik heb 'm vanmiddag ook al gekocht (maat 240x200cm) In Groningen voor 29.95 met 3 dukaten.(zonder dukaten 39.95)

200x200cm kost 27.95 met 3 dukaten(zonder dukaten37.95) en 140x200cm kost 19.99 met 3 dukaten(zonder dukaten 29.99)

officieel gaat de verkoop pas volgende week in.

Voor de liefhebber……ik heb nog 11 dukaten

• Perry

welke afbeelding staat er nou op?

• Spitsz

Juist, ik dacht al dat ik kleurenblind geworden was net als….

Spitsz.

• tekie buissink

kook van jou staat erop!!!

Persoonlijk vind ik 'm erg mooi…lekker zacht…en de kleuren zijn ook erg mooi.

( goh.. 't lijkt wel of ik aandelen Blokker heb!!!!)

• Perry

welke van de 100 die herman gemaakt heeft? kan nog niets op internet vinden…

• tekie buissink

Hallo Perry.

Ga morgen even naar Blokker…..vraag naar de dukatencatalogus najaar 2005….dan kan je 't dekbedovertrek met eigen ogen aanschouwen…staat op blz 15.

groeten Tekie

• lia en arie westerneng

Hoy fans

Kook in Amterdam gekocht mooie kleuren waren er nu volgende week in de aanbieding

Grrt Lia