Afgelopen, uit!

• Sleepin' Bird

Ik heb het al eerder gedaan, maar deze keer is het wat mij betreft echt definitief. Ik hou dit prikbord voor gezien, ik wordt doodziek van het gezeik, gezeur, geïnsinueer, etc.

Mijn voornaamste reden dat ik wegblijf, ik zou zeggen, lees de topic over Dee Dee nog maar eens door.

Wie mij persoonlijk iets te melden heeft weet mij vast wel te vinden.

Iedereen gegroet, ik ben (en blijf) weg.

Franka

• dick

Franka schreef:

“Ik heb het al eerder gedaan, maar deze keer is het wat mij betreft echt definitief.”

Nou wat mij betreft niet, Dick

• Spitsz

Ach Franka,

Trek het je niet aan !

Mensen kletsen graag en vooral in negatieve zin want dat voedt !

Je moet er boven staan, en zeker boven een Barbara, een Paulien of een Rosalynn,

want ik ben ze voor zover ik weet nog nooit eerder tegengekomen op dit prikbord en dat zegt toch wel wat.

Jij hebt geregeld een positieve inbreng en brengt ons veel info omtrent Herman, terwijl we van deze wezens niets te verwachten hebben.

Laat je niet opfokken en volg je gezond verstand en het “Hermangevoel ”dat je bezit,

want dat is juist waar de afgunst ligt bij deze…

Wij benijden een mens niet om het geluk, dat hij heeft,maar om een geluk, dat ons ontbreekt.

Groet, Spitsz.

• Mario

“Wij benijden een mens niet om het geluk, dat hij heeft,maar om een geluk, dat ons ontbreekt”.

Sublieme samenvatting!

• Lou

Maakt diepe buiging voor Spitsz, mooi gesproken!Franka, come on, laat die mensen lullen, die komen inderdaad een keer hier voorbij gewaaid en denken even de boel hier te fucken, forget it!Blijf gewoon lekker oke?

• ezra

franka,

kom gewoon terug hier.

groeten,

ezra

• lia en arie westerneng

Lieve Franka,kom terug laat je niet opfokken

Je doet het goed en weet veel,gisteren had ik het zelfde gezeik op een club meegemaakt,idioten die niet willen luisteren en ik werd kwaad,gezeik komt veel voor niet alleen op prikbord ga zo door

Grrt Lia

• michiel

lieve anne franka, kom alsjeblieft terug op ons zo gezellige prikbord, we missen allen je mooie woorden enzo, je oprechtheid, je schoonheid, zachte lippen, je mooie borsten, puurheid, ongekende medeleven en het ultieme fok & drol gevoel. Please come back!

ene michiel ofzo

• michiel

ik wens je veel geluk

• Hupie

Heeej ene michiel ofzo……,

ga poepen joh !!

groeten,

'n provinciaal