pistolen paul neppert

• Perry

http://cgi.ebay.nl/Herman-Brood-Origineel-met-certificaat_W0QQitemZ6569606971QQcategoryZ27489QQrdZ1QQcmdZViewItem

hahahaha dit is echt te grote waanzin!!!!! je ziet het al aan het doek dat die niet echt is, tenminste dat vermoeden krijg je. En dan nog met afbeelding en al erbij vermelden dat die afkomstig is van pistolen paultje!!!!! hahahahaha

• Wouter

Mijn oog was er ook opgevallen,onvoorstelbaar gewoon en dat zonder blozen!!!

• ART-SHOP

En gewoon afgeven hoor dat certificaat, voor een luttel bedrag van 500 euro!

Mooi gebaar van diegene………………………………………………………………

• Arjan 145

Is ook in een uitzending van Peter R de Vries geweest…Ik heb er melding van gemaakt bij E-Bay…En de verkoper om een reactie gevraagd (ik kon het niet laten…ik wil graag horen wat voor een lulsmoes hij heeft)

• Spitsz

Tja , denk je het even te bekijken,

moet je je aanmelden als member.

Waarom ?

Spitsz.

• Wouter

Nog wat gehoord van de beste man?????

• Arjan 145

Ik heb contact met de verkoper gehad via e-Bay….Hij zegt dat ie het schilderij door inruil heeft verkregen (wel of niet waar laten we even in het midden..)

Hij heeft wel meteen de advertentie verwijderd van de site, en mij nog een mailtje verstuurd….ik ben maar zo vrij geweest om m hieronder te vermelden ;-) —————————————————————————————————————————————-

Hallo

Ik heb dit niet gezien maar dit schilderij komt bij een verzamelaar vandaan die zegt het zelf van Brood gekocht te hebben in zijn dienst tijd. Ik neem dit wel serieus en zal deze man dit bericht doorsturen.Gaarne ook enige informatie wie u ben zadat ik ook weet dat deze informatie betrouwbaar is.

Mijn e-mail adres is heeze***@planet.nl

Vriendelijke Groeten Gerard

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

• marcel b

hallo art shop, dit certificaat is ook vals hoor kijk maar naar het water merk in het certificaat(bij de kleine foto's) dus ik weet niet wie jij bedoelt met die 500,- euro

ART-SHOP schreef:

>

> En gewoon afgeven hoor dat certificaat, voor een luttel

> bedrag van 500 euro!

>

> Mooi gebaar van

> diegene………………………………………………………………