Groupies gezocht!

• Sleepin' Bird

http://www.modellenplein.nl/i/p/2/CiD/17/SubCiD/115/AiD/39461.html

Ze zoeken “gillende fans”!

Franka

• @ldo

Nee geen gillende fans…..

Maar ….gillende meiden……!!!

Dat betekent wel, dat de mannelijke, ietwat grijzende, 30er & 40ger

weer mooi langs de zijlijn staat…..ha ha ha

mooi is dat….

& nog bedankt meneer vd Velde!!

Gr. Aldo

• s@ski@

Nou maar ook de dames 30 + komen niet meer in aanmerking hoor. Ze willen voor de film natuurlijk strak in het vel zittende meiden hebben van ± 20. Denk dat er in die categorie niet een grote schare aan broodfans zijn. Een enkeling daar gelaten natuurlijk, wil Rosalyn niet te kort doen hahaha

Dus Rosalyn meid meldt je in ieder geval aan zou ik zo zeggen.

Groetjes Saskia

• Rob

Het is wel jammer dat er alleen dames gevraagt worden…..

Anders had ik ook gereageerd!

Rob(die hier meer leest dan reageerd)

• johan

Zullen we toch in de kleerkast van het vrouwtje op zoek moeten naar wat leuke spullen om er bij te kunnen zijn.

Flauwekul natuurlijk, ik vind dat al deze lui hier op dit prikbord er gewoon bij horen te zijn als publiek.

Wat ze de dag van vandaag allemaal niet kunnen met wat cosmetica,al die 40ers hier maken ze weer jongkies van als het moet.

Dus Mr van de Velden makkenlijker kunnen wij het U niet maken.

Groetjes Johan.

• Rob

een reactie op mijn vraag waarom er alleen naar vrouwen wordt gevraagt…

Beste Rob,

Mannen kunnen zich altijd opgeven. Ik kan alleen natuurlijk niet direct de garantie geven je direct uit te kiezen.

Het beste kan je het formulier op www.castingcall.nl even invullen.

Groeten en bedankt!

Dus voor de mannen is er ook nog hoop!!!

groetjes

Rob

• Marco

Figuranten gezocht voor film over Herman Brood

CastingCall is op zoek naar mensen, die willen figureren in de Herman Brood-film. Volgende week zijn de opnames in Winschoten, en begin november in Vera in Groningen. Het bureau heeft maar liefst 2000 mensen nodig.

Echt kunnen acteren is niet een pré, maar beschikken over een jaren zeventig-look, inclusief bakkebaarden en lang haar, is wel mooi meegenomen.

De acteurs kunnen een kleine vergoeding krijgen overigens. Die is echter wel een beetje afhankelijk van de rol. Een gewone ‘concertfan’ bijvoorbeeld moet op een bescheidener gage rekenen natuurlijk, dan iemand met tekst.

Belangstellenden kunnen zich via de website van het bureau opgeven: http://www.castingcall.nl. Bron: RTV Noord

Ze vragen dus ook mannen, óf vrouwen met bakkebaarden!

• Fresh poison

Ahhhhhhh nou die bakkebaarden zijn er snel genoeg opgezet!!!

(met watervaste stift!!!)

Tussen 2000 man/vrouwen valt dat vast niet op….

Heb al 26 jaar een jaren 70 look!!..ha ha ha …(die puntlaarzen zijn zelfs nog nooit uit geweest!!!…..misschien lukt dat met een scherp messie wel)

Ook heeeel tekstvast!!

en………geld spielt keine rolle……!!!