cd "Hooks"?

• Ronald

Hallo,

Op de één of andere duistere manier ben ik mijn cd “Hooks” kwijt. Wie weet waar deze (nieuw) te koop is?

Bedankt

• kickthebucket

De CBS cdees van Herman zijn moeilijk te krijgen.

Ik denk op een beurs ofzo.

• Jaap

In Alkmaar stond er vorige week nog een bij Good Times op de Wagenweg.

Freeze stond er ook.

Jaap

• Fresh poison

Zouden die platen

van CBS/Sony( YADA YADA,HOOKS,FREEZE,SAT.NGHT LIVE & FRESH POISON) ooit nog een opnieuw worden uitgebracht???

Wat een kloojoos daar…..

Is Sony/BMG nu niet één maatschappij???

& betekent dat niet, dat ze die cd's gewoon weer opnieuw kunnen uitbrengen???

Weet joe dat Jaab/Marco????…of iemand anders…(b.v. coach)

prrrrmaaaa

• Marco

Ik denk dat ze het commercieel gezien niet interessant vinden om ze bij te persen.

De cds zijn vaak op Ebay nog wel te vinden, Hooks zal een zware klus worden, de andere worden regelmatig aangeboden, vooral Sat. N. Live en wat me opvalt…, meestal in Duitsland.

• Paulien

Uhm ikke leek hoor maar kun je hier iets mee?

http://www.musicstack.com/item/13684288/brood+herman/hooks

• Marco

Op lp heb ik er nog twee dubbel liggen.

Wil wel ruilen tegen een ander Brood item of bieden maar…

• Christel

Op www.fonos.nl

kun je Hooks op cd bestellen voor 19,95

je kunt Herman Brood op zoeken zetten en dan krijg je een overzicht, daarna op uitgebreider zetten en Hooks komt in de rij voor.

Het Fonosnummer van de CD is CD-16367 wie weet kun je dat nummer al gelijk invoeren zover was ik nog niet gekomen.

Succes ermee

• Ronald

Dank jullie wel, voor alle info!! Ik ga even op die laatste site neuzen, er wordt bij mij i.i.g geen CD meer uitgeleend!

Mazzel

• Lou

Voor Fresh Poison heb ik jaren geleden alles afgebeld en afgezocht, wat ik van Coach begreep en van de platenmaatschappij is inderdaad dat deze albums niet meer op cd uitgebracht gaan/zullen worden.Idd niet interessant genoeg denk ik…:(