Tipje!

• jeroen

Broodvrienden, ik was net bij de Kwantum. Vreselijke tent, maar ik vond daar een heus album van The flash & dance band featuring Herman Brood, genaamd Showbiz blues. Ik had dat album nog nooit ergens gezien en had het daar zeker niet verwacht! Het cd-tje kost ? 4,99!!!!!! Ik ben hem nu aan het draaien en het is echt een geweldige ouderwetse rock/bluesplaat!! Dus…..allemaal naar die gezellige Kwantum ;-) O ja, ik vond hem in vestiging Heerenveen. Spreek jullie, Jeroen.

• Sleepin' Bird

Wat lollig dat je die nog niet kende Jeroen, hij bestaat zelfs in twee uitvoeringen op LP waarvan 1 met Herman als kind op de voorkant en 1 met een pop op de voorkant (dacht ik, kan ik ff checken). Is inderdaad een goeie!!

veel plezier ervan,

Franka

• jeroen

Hey Franka! Nee, ik kende hem echt niet, maar het is een te gekke plaat! Het gekke is, de cd heeft bij mij een gele voorkant met een zwart-wit foto van Herman (jaar of 30 schat ik) er op met een katholiek kruis o.i.d. erachter! raarrrrr!

• Lou

Die cd ligt al jaaaaren in de uitverkoop bij diverse winkels , oa Scapino, Kwantum, etceeeeeetera

• kickthebucket

De CD bestaat zelfs in meerdere versie's

2x die gele hoes met ander achterkantje

1x de pop van de originele lp hoes.

En een keer met een hele jonge Herman (b/w foto)

Vooral de laatste is zeldzaam (de originele ook)

Zeker een leuk hebbeding!

• Marco

Ik meen dat de lp met pop maar ruim 700 keer verkocht is, zeldzaamheid!

• kickthebucket

de cd helemaal

dacht ik zo, maar ik kan er naast zitten!

De remake ligt overal, maar is zeker de moeite waard

• jeroen

Zooooooo! Ik dacht dat ik enigszins up-to-date was qua Brood-cd'tjes……. Valt dat weer tegen! Maar ja, voor degenen die het niet wisten is het misschien toch een aanradertje, heb 'm inmiddels al een keer of 6 gedraaid!

• dick

De Boer Supermarkt, daar kun je die gele cd ook al een

paar jaar vinden.

Dick