Ditjes en datjes

• lia en arie westerneng

Gisteren bij Dirk v.d.Broek geweest er liggen gratis bladen Ditjes en Datjes het gaat over de film W.R. met Daniel Boissevain

Mooi mooie met Daniel en Herman je ziet dat ze op elkaar lijken effe halen

Grrtn Lia

• marita

Toppie om dat even te melden hoor, bedankt.

Groetjes, Marita

Speelt de band ook des avonds in Cha Cha in Bergen, of is dat alleen overdag???

Weet iemand dat???

• lia en arie westerneng

Ja Marita alles is +- 19 .00 uur afgelopen het gaat meer om de ruilbeurs,daarna Cha Cha

Grrtn Lia

• marita

Shitshit shit, ik heb kaarten gekocht voor het middagoptreden van mijn dochter,dan wordt het racen om om 17.00 uur in Bergen te zijn.

Rob ga je missen veeel plijzier bij Elles, welke met School'sout één van de eerste verkeringen begeleidde op de achtergrond. sjonge wordt die ook niet 60 ofzo??

Groetjes, Marita

misschien zie ik anderen van jullie nog daar dan. zou wel leuk zijn!!

• marita

Ja ik heb het gelezen, Daniel is een astrologische Kreeft, terwijl Herman een Schorpioen was. Schorpioenen leven graag op de grens, zoeken het scherpst van de snede op , alles en dan ook alles heeft mysterie en gaat heel diep.

Kreeft is zachter en liever, en erg kwetsbaar, waardoor ze vaak een pantser hebben.

De Maan regeert dit teken, en de maanstonden zijn dan ook belangrijk voor ze. Eigenlijk zou Daniel moeten filmen op dagen dat Maan in Schorpioen staat, want dat voelt hij feilloos aan en dan zit ie een beetje in de richting van wat Herman altijd voelde, dieptes/sex/transformaties, nooit iets zómaar doen, alles met een onderliggende reden….

Herman had zelf in zijn horoscoop Maan in Vissen , óók in een waterteken, heel aanvoelend.

Daniel heeft Maan in Steenbok ,een aardeteken, serieus en verantwoordelijk en hoog boven op de rots als het vuur te na komt…

Daniel zal in zijn eigen dieptes moeten zoeken, wil hij een Herman vinden, opgroeien in Ruigoord geeft vrijheid, Herman vocht zich onder de burgelijkheid uit naar Amsterdam op een heel andere manier, door iets achter te laten, door een transformatie zoals Schorpioenen dat doen.

Ik ben benieuwd, de ‘brave’ kant van Daniel , omgetovert te zien naar de intense kant van Herman. Het zit er wél in denk ik..

Groetjes, Marita, kon het even niet laten :)

• Spitsz

Oh, zit het zo??????????

Hoe it het dan met mij als stier en Herman de schorpioen?

Naar mijn idee voelen Herman en ik elkaar goed aan.

Misschien staat de stier wel cotinue in schorpioen,

of sla ik nou op hol ?

Wat draait er eigenlijk en waaromheen?

De stand van deze of gene?

Heb, om eerlijk te zijn dat beroemde steelpannetje,

de grote of kleine beer ( is me ook al ontschoten ),

nog nooit kunnen ontdekken.

En dat, sinds ik samenwoon, geregeld in het donker op

het balkon sta te blowen, starend naar de hemel.

Spitsz…

• jolanda

hee marita,wat voor sterren beeld is marcel hensema de film koos eigenlijk, past die bij Daniel/herman?

ik las toevallig vandaag in de krant dat koos/coach van herman B. sterrenbeeld vissen is,

hoe hebben die het dan bijna zo'n 30 jaar vol gehouden?

ik ben benieuwd.

gr.jolanda

• marita

Jolanda, dat zijn leuke vragen, hoewel het op dit bordje denk ik niet zo past, maar goed éven dan…

Koos ( de echte) heb ik al op diverse manieren gevraagd ( gesmeekt) om zijn geboortegegevens, maar die krijg ik niet… leuk om te weten dat ie Vissen is ( als het klopt tenminste, wie is de bron?) , en samen met Schorpioen ( Herman ) , Kreeft ( Daniel) , is Vissen onderdeel van de drie WATER tekens van de Dierenriem. Die passen prima bij elkaar, WATER kijkt naar de wereld door zijn gevoel. Bovendien staat de Maan van Herman in Vissen, wat zou duiden op een ‘moederzorg’ gevoel wat Koos hem heeft gegeven, de Maan staat altijd voor de moeder in de horoscoop. Leuk!

De Marcel heb ik geen gegevens van dat weet ik dus niet. Overigens heb ik de gegevens van Daniel ook uit het supermarktblad, en niet ergens bevestigd gekregen, hopen dat die gegevens wel kloppen.

Spitz… heerlijk he, zo naar de sterren kijken, vanavond heb ik al met mijn verrekijker naar Mars gekeken, dichterbij dan ooit, in de oostelijke hemel, niet te missen met zijn rode kleurtje, en op het moment staat Mars, jawel , in Stier!!

Als je Mars hebt gevonden en je noemt dat punt 12 uur op de klok, dan zie je ongeveer op 10 uur, een heel groepje sterren , en dat zijn de Pleiaden, beautiful!!

En dat draait maar rond , en ook nog in vaste cirkels en alles is magnetisch en energetisch met elkaar verbonden, en ergens daartussen in…… leef jij je leventje, geweldig mysterieus , niet dan?!

Sorry aan de anderen voor deze post, zal niet meer gebeuren, hebbie vragen mail me dan maar even op bovenstaand adres, okeej.

Heart & Soul, Rock'n Roll

Ain't life sweet,

Marita

Kijken op 2 naar Niehe over 5 min.!

3 verschillende bezoeken van Herman aan die show van hem las ik ergens.

• gerard

marita kortgeleden stond in het dag blad van het noorden dat koos van dijk

28 febr.-1945 in de ochtend is geboren in het winschoterziekenhuis vlak voor een engels bombardement gericht tegen de duitsers ! ze hebben het ziekenhuis op een haar na gemist.er blijken wel daar 3 doden te zijn gevallen.groet g.

tot in paradiso allen

• marita

Gerard, top, bedankt,

groet, Marita