Ok, daar gaan we dan. Inderdaad heel erg jammer dat er maar zo weinig mensen de moeite hadden genomen om even langs te komen. Ondanks dat was het toch gezellig en de discotheek ziet er goed uit. Complimenten aan Marcel!
De band, tja, wat ga ik daar nou over zeggen. Laat ik zeggen, als je niet keek klonk het best lekker. En om even lekker azijn te zeiken: “Brood” had wel de moeite mogen nemen om zijn teksten uit zijn hoofd te leren en niet uit een boekje te lezen!!! Jammer, jammer, jammer. Verder haden ze kennelijk haast want het tempo van veel nummers was enorm opgeschroeft en de gitarist was dusdanig ver weggedraaid dat je hem amper meer hoorde. Maar goed, ondanks dat klonk het dus niet echt heel verkeerd ofzo. Klinkt misschien tegenstrijdig maar je had erbij moeten zijn om te snappen wat ik bedoel.
En dan nog even iets heeeeeeel anders. Ik heb, inmiddels dus bijna 4,5 jaar geleden, een songtekst geschreven over Herman die nu door mijn band op muziek is gezet. Op 13 augustus hebben we dat nummer (en nog twee andere nummers) bij Dirk Vermeij in de studio in Wijk bij Duurstede opgenomen en op 3 en 4 november heeft Dirk (samen met mij) de boel definitief afgemixt zodat het eindresultaat daar is. Marcel heeft gisteren van mij het eerste exemplaar van “The Man and the child” gekregen en heeft het nummer in Cha Cha gedraaid.Mochten jullie belangstelling hebben, de single is te koop voor € 5,- Mail maar als je interesse hebt zou ik zeggen!
Zo, weer even voldoende promotie van mijn band.
Grtz,
Franka