Wild Romance Herman Brood

• franny

Hallo daar ik was dus ook bij de opnames van de film Wild Romance, en eerlijk gezegt vond ik het onwijs gaaf om zoiets mee te maken .

Ik heb Herman Brood 2 keer echt live gezien ,toen was ik nog maar 17 jaar .

Maar het leek net echt , ik had echt het gevoel dat ik was terug gegaan in de tijd .

Ik was daar samen met mijn dochter zij speelde als groepie met de laatste opnames. Erg gelachen want we moesten het echt wel een paar keer over doen , maar uiteindelijk is het toch wel gelukt .Ik vond de acteur die Herman speelde onwijs veel overeenkomen met de echte Herman. En Nina Hagen deed haar rol ook echt goed , Dat was niet de echte Nina , maar ik had in het begin toch twijvels .

Ik ga vast en zeker de film zien in de bioscoop samen met mijn dochter , dat hebben we al afgesproken ,,, en natuurlijk als de film uit is kopen op dvd . Ik wilde iedereen bedanken voor de leuke dag die ik beleeft heb en voor de goede zorgen die het personeel ons heeft gegeven . BEDANKT ALLEMAAL , Groetje,s Franny .

• Margriet

Ik wilde even zeggen dat ik nog nooit een collega Folkert zo enthousiast heb meegemaakt, hij was gisteren dus bij de opnames in Paradiso geweest. Hij kwam helemaal wild op kantoor. Hij vond het fantastisch om te doen, en wil zelf nu ook filmster worden en ik word zijn chauffeur.franny schreef:

>

> Hallo daar ik was dus ook bij de opnames van de film Wild

> Romance, en eerlijk gezegt vond ik het onwijs gaaf om zoiets

> mee te maken .

> Ik heb Herman Brood 2 keer echt live gezien ,toen was ik nog

> maar 17 jaar .

> Maar het leek net echt , ik had echt het gevoel dat ik was

> terug gegaan in de tijd .

> Ik was daar samen met mijn dochter zij speelde als groepie

> met de laatste opnames. Erg gelachen want we moesten het echt

> wel een paar keer over doen , maar uiteindelijk is het toch

> wel gelukt .Ik vond de acteur die Herman speelde onwijs veel

> overeenkomen met de echte Herman. En Nina Hagen deed haar rol

> ook echt goed , Dat was niet de echte Nina , maar ik had in

> het begin toch twijvels .

> Ik ga vast en zeker de film zien in de bioscoop samen met

> mijn dochter , dat hebben we al afgesproken ,,, en natuurlijk

> als de film uit is kopen op dvd . Ik wilde iedereen bedanken

> voor de leuke dag die ik beleeft heb en voor de goede zorgen

> die het personeel ons heeft gegeven . BEDANKT ALLEMAAL ,

> Groetje,s Franny .

• Rob

Ik ben er ook geweest!!

Helemaal tegek en goed verzorgd!

Een leuke lange dag gehad en leuke mensen ontmoet!

Nu kreeg ikde uitnodiging om in Winschoten te komen….maar dat is voor mij echt te ver en op mijn werk kan het ook niet!

Dus ik hoop dat ze nog een keer in de randstad gaan opnemen dan ben ik er weer bij!

En Franny stond jij bij de opname van Nina Hagen Links voor aan?

Want daar hoorde ik(jouw)iemand zeggen dat het om de echte Nina zou gaan….

Maar daar zag ze er wel erg jong voor uit!Ze deed het wel erg goed! en met veel enthausiasme!

Een leuke dag en Daniel en Marcel zijn perfect voor deze rol!

De gitarist een beetje overdone

Ik hoop jullie nog een keer te zien als er een opname in de randstad is

Rob

• franny

Ja dat klopt, ik stond links van het podium toen Nina Hagen bezig was met haar opname.Ik had een leren broek aan met een gedeeltelijke leren top. En inderdaad het was niet de echte Nina , want ik zat eigenlijk eens goed te kijken of ze het nu echt was, hahaha maar inderdaad ik kwam tot de conclusie dat ze er nog wel erg goed uit zag voor een vrouw van in de 50 . Maar waar stond jij dan Rob? .

Jammer dat je niet naar Winschoten kon , maar inderdaad als er weer zoiets is in de buurt wil ik er ook zeker weer bij zijn .

Vond het erg gezellig . Het was voor mijn echt een dagje uit . Ik was s,avonds dat ik thuis kwam wel kapot. Maar het belangeijkste was dat ik het erg leuk vond .

Groetje,s Franny.

• Rob

Ja ik stond daar ook eerst een vrouw met donker /zwarthaar groene blouse daarnaast een man bruine leren jas en een zonenbril (Hugo)en daarnaast stond ik meestal met een stinkende sigaar….

En je dochter had buiten een beetje oranje bruine suede lange jas aan?

Dan weet ik wel wie jullie waren in Paradiso!

Groetjes

Rob

• Rob

By the way …ik had een oude zwarte leren jas met een wild Romance tshirt aan

Rob

• franny

haha ja oke dan weet ik het ook wel weer . dat klopt ik was de blonde vrouw die vooraan moest staan . Ik had het eigenlijk toen al gehad maar ik werd er uit gepikt .

Omdat ik in het leer was . Maar was wel leuk . Later ben ik er toch nog tussenuit geknepen . doeii doeii Franny.