PARTYLINE

• Peter

Op de platenbeurs een cd-tje uit 1994 gekocht “Fruhstuck in BERLIN” met het duitstalige disconummer “PARTYLINE” van Herman met twee operazangers en een doedelzak. Opgenomen met ÿke Danielson van (ooit) the meteors

Ook kees Meerman heeft hier een nummer op gezet.

Ik had hier nog noot van gehoord, of heeft iedereen dit al en wist ik het gewoon niet.

• @ldo

Peter,ken ik niet……

Wil je een copietje maken???

ff …mailen….heb heel veel te ruilen…

Gr. Aldo

• Peter

Aldo, ik heb al een paar spullen van jou, ik had wat cd's toen en knipsels met eric Somers. Maar dat doen we graag weer. volgens mij kan eric dit wel kopieren voor jou, dat komt in orde (ken wel effe duren)

• Jaap

Volgens mij heb je dat nummer wel hoor, Aldotjoo, zoek nog maar eens goed :-) De cd zal wel Rare Shit heten ofzo.

J

• Marco

Aldo…

Kijk es op de Loose Ends compi…!

• Jaap

Yep, Loose Ends, net ook effe nagekeken. Met de verbijsterende Paranoia Steamermix 2003!

• @ldo

Oookkkee Wild boys!!

Ik geloof jullie!! ….Echt waar!!

Ga morgen zoeken o.k.??? ha ha

Thanx….!!

Gr. Aldo

• kickthebucket

Je zit ook nog midden in de verhuizing!

• @ldo

Rob….die verhuizing is nu wel klaar …..

maar al mijn Herman Brood bootlegs zitten inderdaad nog in twee hele grote verhuisdozen…..

Moet daar nog speciale Hermanbroodbootlegkasten voor kopen…

Alles weer mooi op volgorde….dan heb ik vast meer overzicht…..

Nu Chaos …totale chaos….gisteren kreeg ik nog een brief van iemand die dacht…….

Ach het zal allemaal wel weer goed komen…..voor dat ik een oud wijf ben…..Mijn nieuwe Brood DVD in ieder geval gelijk goed opgeborgen!!!( bedank Marco) Is echt te gek!!

Gr. Aldo

• kickthebucket

Dat bedoelde ik ook.

Dat je nog niet goed bij alle spulletjes kan!

De DVD is bij mij ook binnen!

Nostalgie op en top!