in gesprek

• Marita

De meesten van jullie weten wel dat ik astrologe ben, en dus in die scene zit, nu lees ik in een blad wat de ‘Paravisie’ heet ( bestaat al heel lang) dat binnenkort in dit blad een item komt ‘In gesprek met Herman Brood’…………..

ik neem aan dat dit door een medium gebeurd , zoals het medium Char deed toen Xandra bij haar was in het programma…

Just to let you know,

Enjoy the weekend,

Marita

• Johan

Marita,ben zeer benieuwd hoe het gaat met hem,laat jij het weten hier??????????

Johan.

• kickthebucket

Ik weet niets, wat dit betreft!

Ik geloof niet!

Maar ik denk wel, laat de doden met rust!

Of ben ik nu ouderwets?

• Lou

De enige ervaring die ik heb hiermee, is dat ik zelf wel eens glaasje gedraaid heb…Maar ik ben te wantrouwend voor dat soort dingen…Nee ik geloof niet dat ik Herman gesproken heb..Volgens mij zat degene tegenover me te fucken…Maarrr…wat wel typisch was…om te checken of we ‘'echt’' Herman ‘'aan de lijn’' hadden, vroeg ik hoe zn zoon heette…want dat wist die vriendin zekers te weten niet haha, en toen kreeg ik als antwoord Klaas..hmm…En een tijdje terug postte Marcel hier een keer een berichtje…en toen stond er..Juist! Klaas…Hahaha, maar dat is toch een beetje spelen met vuur en ik doe het ook nooit meer!Ik ben er dus niet per definitie van overtuigd dat zoiets niet kan, maar ik laat het maar graag over aan de deskundigen.Verder dan een beetje pendelen ga ik niet.Ben benieuwd, Marita, hou ons op de hoogte!

• Marita

Ja, ik laat wat horen als ik het heb gelezen…

Ik las een gedicht wat mij wel aanspreekt :

'Ik heb mij gevoegd

bij hen die mij liefhebben.

En ik wacht op hen die ik liefheb.

Tussen ons is een sluier

duister aan jullie zijde,

doorschijnend aan de mijne.'

Hmm…. beetje ver voor hier misschien, sorry , maar toch..

Groetkes, Marita