expositie Arnhem

• Perry

Hallo mede-brood-junkies,

Dit weekend is er een werkelijk waanzinnige expositie

in Hotel en Congrescentrum Papendal, Papendallaan 3 te Arnhem. Er zijn ontzettend veel originele doeken. Dit is georganiseerd door Amadeus Art, deze galerie heeft al eerder dit jaar een expositie georganiseerd te Doorn. Sommige van de prikkers hier hadden toen ontzettend veel commentaar op de organisatie en metname op de bedragen, dus voor hen: doe wat je wilt doen dit weekend. Voor de anderen ga net als ik zondag (of zaterdag) genieten van schitterende doeken en de muziek…. Hahaha lijkt net een verkooppraatje als ik dit teruglees, maar vind dat zo'n expositie alleen maar goed is. Herman blijft in de picture op deze manier….

• Ruud

Afzetters

• Richard

Wat een stoere taal Ruud…

Verklaar je eens nader.

Of blijft je verstandelijk vermogen beperkt tot wat ongenuanceerde kreten?

• Sleepin' Bird

Ho even Richard, ga jij dan ook niet direct met beledigingen smijten zou ik zo zeggen. De prijzen zijn voor ons, gewone enthousiaste fans, ontzettend hoog, zeg maar gerust, onbetaalbaar. Dat iemand dat kennelijk als afzetterij ervaart is toch zijn goed recht of zie ik dat nou weer verkeerd?

Franka

• Perry

Het gaat er mij om (en Richard ook denk ik), dat het een te gek iniatief is voor kunstverzamelend Nederland én de die-hard-broodfans. Er is niet voor niets muziek en dat soort dingen…..

• Richard

Beste Franka,

Als je met hart en ziel een evenement verzorgt van een van je helden.

Je nekt uitsteekt qua kosten, denk aan de locatie, de band, verzekeringen, transport etc met geen enkele garantie van verkoop en of succes.

Het geheel gratis toegang heeft.

Dan is het erg ongenuanceerd als iemand dan botweg afzetters plaatst bij een melding van deze happening lijkt me.

• Sleepin' Bird

Jawel Richard, ik snap je ook wel, maar ik probeerde ook even een beetje te nuanceren….

Het is ook te gek dat er zoiets wordt georganiseerd, absoluut!!!!

Grtz,

Franka

• Hupie

Ja is te gek, maar waarom in ‘n conferentieoord ( Doorn ) of Papendal ? Dan wordt ’t wel duur om zoiets te organiseren. Er zijn wel goedkopere ruimtes om dit alles te doen. En waarschijnlijk nog gezelliger ook !

• Richard

Hai Hupie,

Wij werken met onze kunst dagelijks al veel met hotels en conferentieoorden. Zelf vind ik dat wel een prettige omgeving. De keuze voor Papendal is vanwege de naamsbekendheid, ligging, veel parkeerplaatsen. De zalen die wij gehuurd hebben, hebben een (redelijke)constante temparatuur ivm de vele kostbare werken die er komen te staan. Beveiliging is goed. Allemaal voordelen die aan deze locatie verbonden zijn. Ik kan je hiernaast vertellen dat ik zo'n tien hotels in de omgeving van Arnhem heb gesproken en dat Papendal de enige is van deze die echt enthousiast is over dit project. De anderen reageerden wat lauw. De manager aldaar is ook echt een liefhebber van Herman en dat maakt de samenwerking voor zo'n weekend al veel soepeler. Aan wat voor ruimte zou jij dan denken, want ik sta zeker open voor suggesties.

• Hupie

Hoi Richard,

Ik dacht meer aan ‘n bruin cafeetje of zo. Maar je hebt gelijk, die zijn wat moeilijker te beveiligen. Dat is in mijn geval eigenlijk wel jammer, ik zie me al wegsneaken door de achterdeur met onder m’n arm ‘n orginele……. Ik heb helaas geen vrienden die me ’n echte Brood kado doen zodat ik ‘m boven m’n bank kan hangen…….;-)

succes