binnenkant bottem line new york

• coach/ koos van dijjk

beste fans

dat optreden in new york was ons laatste optreden voor dat we weer naar europa gingen!(we filmen de voorgevel later in new york) dat optreden was een drama zoals franka reeds heeft beschreven! herman was niet op dreef daar en de naam bottem line was voor ons erg van toepassing! het was naderhand ons z.g. waterloo!

die bobo' die daar waren, flipten…

hoe goed ook alle andere ‘all over america’ shows ook waren geweest!! america ging echt plat voor ons maar helaas was dit laatste optreden funest/pech enzv enzv!

goed ,de film zal later jullie alle details nog laten zien!

ja,ik was er gisteren ook even en ja die jongen die herman speelt is een top acteur! hoe hij daar nuchter bezopen te keer ging…

leuk is om nog even uit te leggen waar om herman daar niet zijn vertrouwde kuif meer had maar een permanentje…..het amerikaanse management stond er op dat herman voor dit optreden een andere look kreeg omdat er zovel belangrijke platen- bobo's waren zoals o.a.het topblad rolling stone en melody maker en tv producers enzv enzv

herman voelde zich die dag een kat in een vreemd pakhuis…

gr koos

ps franka die foto van mij met jij als amerikaanse cick is top hoor!

ik mail hem naar je!

• Sleepin' Bird

Hé Koos, kanjer! Bedankt joh, ben benieuwd naar de foto's. Mijn foto's van mij met Sue komen ook jouw kant op!

Het was een mooie ervaring, ben heel benieuwd hoe het er uiteindelijk in de film uit komt te zien allemaal!

Liefs,

Franka

• kickthebucket

Herman was grotendeels top in amerika.

De opnamen die ik heb uit Houston en Boston bevestigen dat.

De Amerikanen probeerde de band te kneden tot een eenheidsworst.

En dat, is nu net niet wat de band en Herman waren.

Begrijpelijk is het wel dat iedereen er aan mee deed.

Wat wisten “we” toen?

Nu, weten we, dat schoppen tegen het “Amerikaanse” beeld, juist vruchten afwerpt.

De vrijheid, die we in Nederland kennen is nu cult in de USA.

Dat was toen ook al zo, maar “we” wisten dat nog niet.

“we” Keken met bewondering naar alles wat gebeurde in de USA.

Immers alle grote namen kwamen daar vandaan.

De “fouten” die toen gemaakt zijn, zijn begrijpelijk, maar zouden we nu niet meer maken. Herman en zijn wilde romance, waren veel verder, dan de Amerikanen zelf!

Nu, zijn er bands, die hoge ogen gooien, die veel minder conservatief zijn, dan Herman en zijn mannen ooit was. Eigenlijk moeten we trots zijn, dat DIT alleen in Nederland kon / kan. We lopen ver vooruit. Ze zijn in the USA nog steeds bang voor Alice Cooper en Marilyn Manson. Dat zegt genoeg!

Buiten voetbal, zijn wij in een hoop dingen, nog erg goed!

Leve Herman!

• @ldo

Jaaaa rare jongens die Amerikanen!!!

Ze schieten elkaar verrot op straat (& in de film)

…..maar van een blote tiet slaan ze volledig op tilt….????

Logisch dat die “Red Necks” niets van Herman begrepen…

Al stond dat permanentje hem wel heeeeeel charmant!!!

Gr. Aldo

• Sleepin' Bird

Dat permanentje is fooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttt

Grtz,

Franka