question for all !!

• Jokke

Hallo,

Ik ben een Belgische Brood-fan en heb vorige zomer twee dagen in Amsterdam doorgebracht, met een bezoek aan Dante + het atelier.

Dit jaar wens ik terug te gaan voor een bezoek van Zorgvliet en Madame Tussauds.

Mijn vraag was de volgende: heeft er nog iemand sugesties of aanraders ivm plaatsen of aangelegenheden die te maken hebben met Herman Brood (vb: winkels, cafe's, restaurants, ofnoemmaarop).

Plaats ze hier op het prikbord of mail ze naar ujvmax@hotmail.com.

Bedankt en ik wens al de mensen die hun steentje bijdragen aan dit prikbord een prettig Brood-jaar toe.

• Jaap

Doe de Herman Brood steproute in Zwolle!

Jaap

• Still Believe

Neem ook even een ( onbetaald ) ritje met de trein door Nederland.. Treinreizen…was één van de favoriete bezigheden van Herman. Dan kom je langs veel plekken waar herman ook is geweest. Spreek met de plaatselijke bevolking van alle gehuchtjes waar Herman heeft opgetreden en vraag hen naar hun ervaringen met Herman. Bijna ieder rockcafé, concertzaal of plaatselijke kroeg in Nederland heeft Herman met zijn Wild Romance in huis gehad.

En heb je dan nog niet genoeg gehad… slenter dan een nachtje door Groningen of Amsterdam, bezoek de rosse buurt en praat met daklozen en anderen die aan de zelfkant van de maatschappij leven. Stap een leuk rockcafë binnen waar ze aan het jammen zijn. en speel een nootje mee. EEN BETERE HERMAN BROOD ERVARING KUN JE NIET HEBBEN !

• kickthebucket

Hilton hotel, delcavi (Beethovenstraat) Amsterdam

Spoorzicht (in Assen) (is nu een Chinees)

"t pleintje in Winschoten

• lucas

ff naar elburg gaan war hij de hele godganse dag met een cor de papagaai op z'n kop zat. kweet niet hoe het cafe heet. zoeken we ff op.

groeten

lucas

• anneke

maar vergeet natuurlijk vooral niet:

het hilton hotel!

en zie de plek waar hij is gesprongen.

de portier weet waar.(30 meter rechts van de hoofd-ingang met je gezicht naar de draaideur)

ga hotel in en bezoek links achterin de bar waar hij zat en zijn laatste minuten beleefde!

ga naar cafe het spuitje naast cafe dante waar hij altijd zat aan de ronde hoge

sta-tafels. (ook kunst aan de muur heeft achtergelaten)