SUPER TV NOORD-HOLLAND!!

• Jaap

Hel en verdoemenis! Gisteren was er op tv noord-holland een uitzendfing van het programmas Super 8, met hierin historische en nooit uitgezonden opnames van het filmen voor Cha Cha in 1979, in het Amsterdamse Cultureel Centrum Akhnaton. Wie heeft dit opgenomen? Ik wil het zien!

Op de webzijde van RTVNH is ook iets te bekijken, al is mnij dat nog niet gelukt: http://www.rtvnh.nl/page.asp?page=Super8#item351

Cha Cha!

Jaap

• Jaap

Er is hoop: als het goed is wordt dit komende zaterdag herhaald om 09.40, 12.40 en 15.40 uur. Kijke & tepe!

Jaap

• Sleepin' Bird

Als iemand dit heeft opgenomen dat zou ik daar ONTZETTEND GRAAG een kopie van willen hebben omdat ik TV Noord niet kan ontvangen!!!!!!!!!!!!!!

• Ruud

Ik heb het opgenomen op mijn harddiskrecorder! Mail me maar. Uitzending is maar

15 minuutjes. leuk om te zien gaat over de scene opgenomen in Aknathon met de blueszanger Son McGaully(Dacht dat je dat zo schreef. Deze bluespianist trad eind jaren zeventig elke week op in een cafe in de voetboogsteeg te Amsterdam. Ging daar zelf vaak naar toe. Na de film Cha Cha nooit meer wat van hem vernomen.

• lia en arie westerneng

Nieuwe ronden nieuwe kansen morrugge wordt het weer uitgezonden de film op super 8 programma van rtv noord holland in Cafe Achnaton in Amsterdam met Herman Brood

Jaap en Es effe opnemen en kijken het is om 17uur15,18uur15 steed de hele avond om het uur herhaald op R.T.V.N.H

effe na kijken op teletext

Grrt Lia