Ben jij diegene die de stem van Herman Brood perfect kan nadoen en graag hiermee iets wil verdienen?
Ik ben op zoek naar een stem imitator.
Neem contact op voor verdere informatie!
Jongens, reageer niet zo kinderachtig joh! Wat is daar nou weer mis méé? Straks moeten alle “Tribute bands” ook nog stoppen, diegene die zwart haar hebben, moeten weer blond………..pffffffffff wat een ouwe wijven zijn jullie toch!
Een beetje Brood - Fan weet dat Herman er op kickt (te) om geimiteerd te worden,
Zoals Willen van Hanegem vandaag in het AD schreef: “Een voetballer die uitgefloten wordt, door heel het stadion, zoals Van Hooijdonk afgelopen zondag. dan ben je pas een ”Goeie"!! Dan pas hoor je erbij, reageert er géén hond op je dan ben je toch een middenmoot.
Een beetje ster wordt geimiteerd, en is daar trots op! Herman zou z'n eigen kapot lachen, en volop genieten….andacht,aandacht,aandacht…..
wat ik me afvraag of Herman geniet van die oude wijven hier op dit prikbord, die soms zo ongelofelijk kunnen “pijpzeiken” over van die trut dingen!!
Syb, blijf lekker zoeken naar de stem van Herman! Een beetje Brood-Fan wil toch dat alles wat met Herman te maken heeft door blijft “leven”, dat zijn naam genoemd
blijft, voor altijd en eeuwig!
Zo zou hij het ook willen! Publiciteitsgeil weten jullie nog? “Die Hards” ……….
Ik zie ook het probleem niet. Die film, daar wordt straks hopelijk ook geld aan verdiend en bestaat vor 80 procent uit imitatie.
Maar beste Syb, moet er gezongen of gesproken worden? Hermans spreekstem is vrijwel niet te imiteren vogens mij, de zangstem is ook niet gemakkelijk, maar er ijn mensen die dat aardig kunnen.
Afijn.
Sjefke van Oekel, die kan ik heel goed nadoen. Heb je daar iets aan? En het spotje dat Herman ooit inzong voor het ontharinbgsmiddel Melt kan ik ook heel goed nadoen. Melt! Is mild! Spray! Even wachten! Afspoelen! Glad en zacht met Melt! Melt, de milde manier van ontharen!
Paaaaaa,
Jaap
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?