nu te koop

• otto

De Broodschrijver

De Broodschrijver gaat over de Herman Brood-biografie van Bart Chabot. Volkskrant-literatuurcriticus Arjan Peters voerde vier uitvoerige gesprekken met Bart Chabot in de zomer van 2005. Ze vonden plaats op even zovele strategische plekken in Amsterdam-Zuid en ? Centrum, die de lezer van de Brood-biografie bekend zullen voorkomen. Bart Chabot over een hoogst bijzondere vriend, een onnavolgbaar kunstenaar, over de offers die hij zich als biograaf moest getroosten, het emotionerende moment dat Brood stierf en Chabot nog maar halverwege zijn project was, en de vier meesterlijke boeken waarmee hij zijn ?monumentje voor Herman? heeft neergezet. Nu overal verkrijgbaar voor ? 5,–.

• marita

Owkeej, thanks!

• Anthon

Ik zag vandaag in de Nieuwe Revu ook een aanbieding staan: Bij een halfjaarabonnement krijg je de Brood biografie inclusief de Broodschrijver in een luxe cassette en de DVD Apocrief thuis gestuurd. Ik heb de biografie al compleet, maar voor de liefhebber (die de boeken nog niet heeft) misschien leuk: de biografie van Herman en de dvd met daarbij een gratis abonnementje op de Nieuwe Revu.

• ezra

dank u

groeten,

ezra

• ezra

vandaag besteld, los zag ik ze niet in de winkel.

wel in de box.

groeten,

ezra