nacht van brood

• Erik Boekesteijn

Beste Brood fanaten,

Zaterdag 18 maart is er in Delft bij Dok, voorheen de bieb, een groots feest ter ere van Herman. Er zijn twee bands nl Brood Fur Die Welt en Raskolnikov. Verder komen Daniel Boissevain, hoofdrolspeler in de film Wild Romance, en manager Koos van Dijk. Koos van Dijk komt behalve vertellen ook met merchandise tegen leuke prijsjes. Er zijn performances er is beeldmateriaal. Kinki kapper komt stylen en er is een look-a-like wedstrijd. Danny Lademacher komt misschien en nog veel veel meer. Zie voor meer info www.obdelft.nl . Kortom een feest om niet te missen

• anneke

beste erik

bedankt voor de tip!

wij verheugen ons op deze brood nacht!

het was ook wel eens tijd voor een feestje

het was een beetje stil zo rond herman!

(hopelijk een stilte voor de storm….)

trouwens wat een mooi gebouw zeg hebben jullie daar in delft!

na wat googelen ontdekte ik deze site:

www.flickr.com/photos/39841872@N00/

gr.anneke

• Rob

Dit lijkt mij ook wel erg leuk!!

Dus waarschijnlijk zijn jullie mij daar ook!

Rob

• Jaap

Hee Erik, wat een ongelooflijk uitgebreid programma. Geweldig dat jullie met DOK op zo'n manier aandacht aan Herman besteden! Ik heb gelijk kaartjes besteld via jullie site dus ik zie je Saturday Night at DOK. Zal wel een goed gezicht zijn al die broodkapsels ;-)

• marita

Het is mooi een feest voor Herman, maar ik zit in Barcelona met 8 dames….

Have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• m

En inderdaad mis ik daardoor ook Cuby 's 40 jarig feestje in de Muze in Noordwijk, heb onze vorig jaar gekochte kaarten aan een superbluesman gegeven …

Het zal wel goed zijn, het dak eraf in de Muze, Harry!!!!!

• Sleepin' Bird

Helaas, helaas, ik moet zondag- en maandagnacht fit zijn voor filmopnames en dus kan ik zaterdag niet ook nog eens een hele nacht doorhalen. Ontzettend jammer want het programma ziet er geweldig uit!

Degenen die wel gaan wens ik uiteraard ontzettend veel plezier!

Groetjes,

Franka

• lia en arie westerneng

Hoy allemaal

Helaas kan ik ook niet baale,zit met openbaar vervoer en een vergadering

Grrtn Lia

• Hupie

look-a-like wedstrijd…..how low can you go !!

• Sleepin' Bird

Ik zou meedoen als ik jou was Hupie, dat ga je op zeker winnen!!!….hahahahahahahaha