Pasen, wat gaan we doen?OT

• Hupie

GODVER…!! Auw……..!!! geraakt…..@!#$….ik ben geraakt…..geraakt door de paasgedachte…!! Help….voor mij geen tennistoernooi…! Never mind…ga ik morgen toch gewoon naar IKEA !!

• Hupie

Ga ik die gasten van IKEA toch zeker afpersen…!!

• Hupie

Hoe ?

• Hupie

Simpel…..gewoon met 'n stel goed gemotiveerde mensen naar ikea en….hup….poepen op elk willekeurig bankstel, computermeubel, zithoekken, bestekbakken, gordijnstoffen, zitkussens, mokkenrekken, fotolijsten en who cares…in slaapkamerkasten !!

• Hupie

zithoekken ?? nee joh…zithoeken !

• Hupie

Of……we gaan eieren koken en daarna…..nou wat denk je…..Yes…beschilderen. Aangezien de meeste hiero niet kunnen schilderen gaan we ze maar verstoppen!!

• Hupie

GODGELOEIEND…………tennistoernooi !!!!

• marita

Hupie, je moet wel bij je eigen merk bier blijven hoor want het valt weer raar……………en het is erger het is KNLTB competitie en tot nu toe ga ik met 0-6 1-6 van de baan af, wat niet helemaal goed is , en eigenlijk niet eens leuk.. maar ben wel even verlost van die k"t hond die nog een keer het hele huis versiert heeft en ik nu dus toe ben aan een strandwandeling in mijn eentje om van mijn kotsneigingen af te komen…. daar is Ikea een makkie bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Spitsz

Al sinds half 2 aan de port en nu heb ik niet meer zoveel trek in gourmet.

Nog maar een biertje dan tegen de dorst, want dat krijg je d'r van.

Groot gedeelte van de dag bezig geweest om na het behangen van de afgelopen twee dagen de meubels weer op z'n plaats te zetten.

Aangenaam tijdens het behangen waren de oude cassettes met Herman die door de kamer schalden. Helaas gaat de kwaliteit van die dingen drastisch achteruit.

Het bekende werk is niet zo erg, maar de zeldzame interviews koester ik toch wel.

Hij was toch nog een broekie toen, aan zijn stem te horen.

Tja en als Herman aan het woord is dan kan ik geen borrel afslaan ook al bied ik hem mijzelf aan, vandaar.

Als straks alles weer op z'n plek staat dan schenk ik me nog een stevige Grand Marnier met warme melk in.Melk is gezond en ik kan na gedane arbeid wel wat gezonds gebruiken.

Spitsz.

• Dieks

Hallo

Gisteren met Point Blank support-act voor Box-T gedaan.

Daarna geweldig aan het (gratis) bier.

Nu even geen paas-eitjes of iets dergelijks.

Even uitbuiken….