Pinkpop

• Spitsz

23 mei, 18 jaar geleden speelde Herman op Pinkpop te Landgraaf.

Wie o wie kan zich dat optreden nog herinneren?

Ik was er toen niet bij en weet er ook niets van. Omdat Herman geregeld in de buurt ( en omstreken ) optrad ging ik daarheen en dat was een stuk intiemer dan in zo'n meute staan te hossen.

Toch ben ik wel benieuwd hoe het optreden was.

Beste mensen, vertel je verhaal.

Spitsz…

• Leon

Herman op Pinkpop, zoals Spitsz al memoreerde had ik Brood dus ook in diverse kroegen en podia bij mij in de buurt zien spelen. Maar Brood op Pinkpop ja, daar moest je bij zijn, onze Herman op Pinkpop, dat is geschiedenis schrijven. Yada Yada was uit, en volop publiciteit, Herman op Pinkpop, de comeback, Herman uit de goot, de nieuwe start, Sleepin Bird, de hit, op visite bij Jan Smeets. Wat mij nog is bijgebleven is toch een vrij tam optreden, want Herman was beter in een kleine zaal, een mooi Brood schilderij onder het podium en verder rock op het podium. Kijk nog eens terug naar de Pinkpop video, zo was het concert , History has been written. GBU HERMAN!!!!!!!!! T C in Heaven

• Kick the bucket

Inderdaad verzoop Herman een beetje op het grote podium.

Maar al met al was het allemaal dik voor mekaar.

Ik weet dat ze begonnen met somethin' else.

Ik heb de opnamen op cd.

• Jan

Ik was er ook bij, was inderdaad geen waanzinnig optreden, maar het was ook nog behoorlijk vroeg geloof ik. Weet nog wel dat het geweldig weer was, en verder een erg goed programma dat jaar met o.a. Sinead en de Red Hot Chili Peppers.

Jan

• truus en jonnie

Wie op pinkpop was en hermans onvergetelijke tribute knocking on heavens door voor chet baker heeft gehoord, weet waar het over gaat, kippenvel was dat