Verjaardag

• Alida

Hallo,

Voor mijn broertjes verjaardag ben ik op zoek naar een shirt van Herman Brood, met daarop de tekst Herman Brood and his wildromance.Zijn deze nog ergens te koop dat jullie weten?En zo ja, wat kosten ze?Ik heb al gekeken op www.hermanbrood.nl maar daar kan ik ze niet vinden.Graag jullie hulp, mijn broer is namelijk woensdag jarig!!Enorm bedankt alvast, groetjes Alida

• janny

even door zoeken.

wat spitsz al doorgaf

wel www.hermanbrood.nl

of bel even naar sue @brood.nl

o20 6233766

alvast gefeliciteerd!

• Alida

Ja ik had de zoekfunctie al gebruikt op dit bord en zag dat er vaker gevraagd was naar shirts.Maar als ik op www.hermanbrood.nl kijk en dan doorklik naar Shop zie ik alleen boeken en cd's enzo.Maar dan ga ik zeker wel even bellen morgen, kan ik gewoon naar a'dam om naar die gallery te gaan?Want begreep dat ik daar die shirts kan kopen.Bedankt voor je antwoord Janny, en Spitsz ook natuurlijk.

• Spitsz.

www.hermanbrood.nl

Daarna Hermans klerenkast.

Daarna op het T-shirt klikken en op het pijltje naar rechts tot het gewenste shirt !!!

Tot uw dienst, Spitsz.

P.s. Volgens mij 15 euro.

• Lou

Dit bracht mij ook gelijk weer op een idee, hmm een nieuw, vers en niet vaal herman shirt deze zomer is wel welkom…gelijk maar besteld dus.Alida, ik zou denk ik gewoon naar amsterdam gaan morgen, want verwacht niet dat je het shirt voor woensdag in huis hebt.

@ Spitsz, thnx