The Wild Romance

• Valentinesheart

Gaan er nog meer gezellige mensen 25 mei 's avonds naar ChaCha om The Wild Romance te bewonderen? ChaCha in Bergen………..

• Jan

Hoe laat begint dat dan en welke Wild Romnance speelt er ?

• Pascalle

http://www.hermanbrood-museum.nl/phpbb/viewtopic.php?t=83

:D

• Hupie

Ha die Valentinesheart,

Jij bent toch die blonde stewardess waarmee ik vorig jaar in Bergen tesamen met je vriend 'n patatje heb genuttigd ? Jij was toen toch zo boos omdat er weinig mensen waren in cha cha te Bergen ? Okeej…..maar euh…ik hoor jou alleen als er iets bij jou zo ongeveer in je achtertuin te beleven valt… qua Herman dan natuurlijk ! Toch ?

• Valentinesheart

Nou ja, ongeveer in de achtertuin………

Dat komt waarschijnlijk omdat ik vaak pas weet dat er iets is, als het al geweest is. Of bedoel je dat niet?

• Hupie

Ja…dat bedoel ik :-) Hier op 't prikbord en op www.hermanbrood-museum wordt het vaak al weken van tevoren aangegeven.

• Valentinesheart

Ik probeer het ook zoveel mogelijk bij te houden, maar moet het vaak 6 weken van te voren weten en het is moeilijker om in het weekend vrij te krijgen en dan zijn vaak de festiviteiten. Nu moet ik de 26e ook werken maar het is me gelukt dat ik pas 's middags weg hoef. Enne, ik ben net 9 weken op vakantie geweest, dus heb toen niet kunnen checken. Maarre………kom je de 25e?

>

• Hupie

ligt wel in de planning !! ;-)

• Dieks

Geacht Forum…

Is er een “gentleman's agreement” dat iedereen die ooit in The Wild Romance heeft gespeeld onder die naam mag optreden ?

Of kun je als kroeghouder ook aangeven dat je die en die muzikanten van The Wild Romance een bepaalde avond wilt boeken ?