vraagje

• DavyD

Hoi,

Ik ben een leek qua kunst maar wel een liefhebber. Nu heb ik een schilderij van herman te koop gezien met certificaat. Met de naam the racer. De afmetingen zijn 1,00x 1,00. Wat is een reeele prijs bij een partculier?

En waar moet ik op letten bij de aanschaf?"

Alvast bedankt,

Davy

• Marco

Je moet je eerst goed afvragen of het schilderij wel daadwerkelijk van Herman is…!

• Wouter

Zo, die vraagt nog is wat!!

• Spitsz

Zo, die vraagt nog is wat ? ?

Wat staat hier als ik vragen mag ?

Spitsz.

• DavyD

Hoe ziet er een echt certificaat er ongerveer uit. Of wat zijn dan de kenmerken van echtheid?

Ik heb het schilderij nog niet in het echt gezien maar ik weet ongeveer wat ik er voor wil geven maar ik zou het hier van een kenner willen horen wat die er ongeveer voor schatten.

En ik hoef er geen winst op te maken in de toekomst maar zouden ze nog veel zakken in de toekomst?

groetjes Davy

• Marco

Ze zullen nog flink zakken, kopen is dus niet aan te raden of je moet een echte willen kopen, dan ben je zeker 5000 kwijt, voor minder, nooit doen!

Particuliere prijzen v.a. 5000, handelsprijzen tussen de 7500 en de 35000.

• Jaap

Het meeste dat op internet staat is nep, inclusief certificaten. Herman zou zeggen: Heb gij geteld wat aan uw neus voorbij ging?

Groet,

Jaap

• lia en arie westerneng

Pas op

Ik liep een paar keer in de galeries veel Nepbrooden handtekening en of afmetingen zijn anders of vaak kleiner allemaal geknoei pas op of nog wachten als de prijsen iets zakken

Grrt Lia