Forum Hermanbrood-museum.nl

• Hupie

Helaas……het forum van ‘t hermanbrood-museum.nl heeft ’t niet gered. Te weinig animo. Ik wil bij deze Patty, Pascalle en Jack dank zeggen voor hun initiatief !! jullie hier ook bedankt, ik spreek nu namens mezelf natuurlijk, voor ‘t feit dat jullie massaal, op ’n paar na, geen kont met 't forum gedaan hebben !!

• kick the bucket

Tja Hupie, Het is inderdaad jammer, maar aan de andere kant, er is ook op dit moment niet zoveel te melden. Dat komt straks met het uitkomen van de film en de soundtrack wel weer. Als je hier op dit forum items plaatst over jongens die met Herman gespeeld hebben wordt je al op je vingers getikt. Mijn intresse ligt in de muziek van Herman en niet in zijn kunst. Dan valt ook al 50 % van alles af. Maar het blijft jammer. Als ik hun was, zou ik het forum nog even laten voor wat het is en even november afwachten. Of kan dat niet? Kost een forum geld? Ik heb geen idee. Marco heeft een jaar of twee geleden gezegt, dat we hier maar met weinig over zullen blijven en verrek hij had gelijk. De hype is eraf denk ik. Maar om een forum te bekladden om de buurman van een achterneef van Herman te feliciteren gaat me ook wat ver. 11 Juli komt er aan! Ik ga naar Amsterdam! Maar eerst de 8ste naar de Dandies in Ede (of mag dat niet)

Gegroet!

En zoals ik vroeger altijd eindigde:

It is us who keep the Brood alive!!

• Hupie

Ha Bucketkicker, je hebt gelijk wat betreft het vingertikken. Die items gaan niet meer over de jongens die met Herman gespeeld hebben, ze gaan over de bands waar ze nu inzitten, iets zoals de Dandies. En inderdaad, de Dandies hebben geen reet met Herman te maken, dus dat hoort hier niet. Over de kunst van Herman valt niet te twisten, ieder z'n smaak, maar het Brood museum is niet alleen gericht op zijn kunst, je kunt daar alles kwijt. Maar ja…het is gewoon jammer, straks heb je alleen nog dit prikbord, nou daar wordt ‘n weldenkend mens toch ook niet echt vrolijk van dacht ik zo, tenzij je het interessant vindt om te weten wie er waar en hoelaat ’n tennistoernooi heeft of naar 'n cursus paaseieren schilderen moet !!

Ave,

Hupie

• kick the bucket

Ik ben van mening dat het wel degelijk zin heeft om het te hebben over bands waar de jongens nu inspelen. Net zo zeer als het feit om te praten over bands waar ze ingezten hebben. Dany Lademachers Innersleeve heeft net zo veel of weinig te maken als de Paris dandies. Toch gaat het over Lademacher en de rest van de jongens. Vele fans houden van het geluid van de gitaar van de WR. Of dat nu Lademacher of Hollestelle is. Wat mij betreft heeft het we degelijk zin om deze bands te vermelden. Ik ben met je eens dat het jammer zal zijn, als een forum verdwijnt. Maar dat is wel de keuze van het musseum. Op het forum van het musseum wordt er ook gesproken over Ellen Ten Damme en de WR. Ach wat maakt het allemaal uit. Ieder dood Broodforum is een gemis aan info en op ieder forum zal het soms gaan over wat voor andere bijzaken zijn.

• johan

Weet dat er (veel???) Brood-fans zijn die het forum dagelijks bezoeken.

Dus ik zou zeggen: gewoon doorgaan.

Groetjes, Johan (Dé Belgische Brood-fan)

• lia en arie westerneng

Hoy gewoon doorgaan tegen november zal het drukker worden veel liefs

Grrrt Lia

• Sleepin' Bird

Ik sluit mij bij de vorige schrijvers aan. Niet opdoeken, wacht november even af!