Net terug, was goed !! ( maar alles nederlandstalig, beetje jammer )
Dick
Hallo allemaal!
Ik was ook in Zwolle en moest wel even wennen aan Ellen,als zangeres van de band.
Ze kan ècht goed zingen en heeft een bonk energie,maar ik miste wat rauws,en ,net die touch van,,Yes!!
en het beleid van zwolle vind ik gewoon reuze kinderachtig,omdat ze niet in het Engels mochten zingen,want vanavond mocht het alleen in het Nederlands.
Maar jà,schijnbaar zagen ze dat zelf wel zitten..Ze eindigde dus met Zaterdag nacht inplaat van Saturday night.
De muzikanten waren ècht wel top aan het spelen. Bedankt voor het optreden jongens !!!!!!!!
Ik ben er ook geweest. Dit uit waardering voor Hermans muziek (en muziek in het algemeen) omdat ik heimelijk verliefd ben op Ellen (is er iets wat ze NIET kan???) en omdat Van Dik Hout er zou zijn. (Ik ben van origine een Van Dik Houtertje). Omdat het eerder hier geopperd werd heb ik het optreden gefilmd. Ik mis alleen ‘Still believe’ (kramp in arm), een stukje Rock 'n roll junkie (door vervelend mens voor mij) en Zaterdagnacht, toegift (werd 2 keer gespeeld) doordat toen mijn bandje op was. Tja cameravrouw is ook een vak apart.
Ik kan het geheel waarschijnlijk donderdag op een dvd blaffen, hoeveel zal ik er maken?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?