Elllen & Wild Romance Zwolle

• dick

Net terug, was goed !! ( maar alles nederlandstalig, beetje jammer )

Dick

• justy

Hallo allemaal!

Ik was ook in Zwolle en moest wel even wennen aan Ellen,als zangeres van de band.

Ze kan ècht goed zingen en heeft een bonk energie,maar ik miste wat rauws,en ,net die touch van,,Yes!!

en het beleid van zwolle vind ik gewoon reuze kinderachtig,omdat ze niet in het Engels mochten zingen,want vanavond mocht het alleen in het Nederlands.

Maar jà,schijnbaar zagen ze dat zelf wel zitten..Ze eindigde dus met Zaterdag nacht inplaat van Saturday night.

De muzikanten waren ècht wel top aan het spelen. Bedankt voor het optreden jongens !!!!!!!!

• Paulien

Ik ben er ook geweest. Dit uit waardering voor Hermans muziek (en muziek in het algemeen) omdat ik heimelijk verliefd ben op Ellen (is er iets wat ze NIET kan???) en omdat Van Dik Hout er zou zijn. (Ik ben van origine een Van Dik Houtertje). Omdat het eerder hier geopperd werd heb ik het optreden gefilmd. Ik mis alleen ‘Still believe’ (kramp in arm), een stukje Rock 'n roll junkie (door vervelend mens voor mij) en Zaterdagnacht, toegift (werd 2 keer gespeeld) doordat toen mijn bandje op was. Tja cameravrouw is ook een vak apart.

Ik kan het geheel waarschijnlijk donderdag op een dvd blaffen, hoeveel zal ik er maken?

• Ingeborg

Heel graag ééntje voor mij.

• Jaap

Ben ook geinteresseerd Paulien, kon helaas niet komen, heb vast wel iets leuks in ruil.

Groet,

Jaap

• Christel

voor mij ook 1 graag

• folkert

Ook ik heb het optreden gezien afgelopen zaterdag in Zwolle en vond het fantastisch. Vooral het plezier waarmee David, RudY, Guzz en de Bombita's optraden was geweldig om te zien.

Ik heb ook opnames gemaakt en helaas ook Rock & roll junkie gemist. De rest heb ik wel.

• Sleepin' Bird

Jaaaaaaaaaaaaaaa, supergraag een DVD!!!!!!

• Sleepin' Bird

En vergeet Otto niet achter de toetsen!!!!!

• folkert

Zal kijken wat ik kan doen als mijn technicus terug is van vakantie.

Als het goed zullen er ook foto's op de site http://vaneigenbodem.nl geplaatst worden. Zo niet, dan heb ik ook nog wel wat fotootjes.