Genante vertoning

• Sleepin' Bird

Voor wie niet in de Maloe Melo is geweest, je hebt niet veel gemist want het was grotendeels een enorm genante vertoning.

Kees was zo stomdronken dat hij omviel, zich overal aan vast moest houden, bijna struikelde over microfoondraden en zijn teksten voor een groot deel niet meer wist. Hij moest door de meiden overeind gehouden worden en door het publiek verlost worden van de microfoondraden die zich om zijn voeten hadden geslingerd.

Misschien enorm lullig van me om dit hier zo openbaar te maken, maar ik maak me echt zorgen om Kees hoor, dit gaat niet goed zo….

Ik vond het zo erg dat ik eerder ben weg gegaan. Ik kon het niet langer meer aanzien…..

• Ruud

Ben ook net thuis! Erg om Cees Meerman te zien. Je kan wachten op zijn overlijdensbericht. Sprak hem nog even voor zover mogelijk. Hij vertelde dat hij net zijn goude lp had verkocht voor 10.000 euri, en dat hij weer nummers aan het schrijven was. denk niet dat dat gaat lukken. Verder totale chaos. Wel leuk om Freddie in perfecte vorm te zien. Zit nu naar AT5 te kijken. Zal het voor de liefhebbers op dvd zetten. Ruilmateriaal welkom.

• Marita

Heej,,,,,

Kijk dat Cees moe is en verder leek te kijken dan de gewone wereld, zeker, zelfs Herman( de mijne) zei dat… maar hij weet het denk ik wel, en ergens ver weg zag ik toch wel een glimlach in zijn ogen. Hoe zou Herman , de onze, zijn geweest , vanavond, bijna 60?

Maloe Melo is dus verhuisd, vroeger stapte je de kroeg in waar ook het podium was, nu was ik even de weg letterlijk kwijt…ze zitten 2 huizen verderop in de oude Fizz denk ik ja.

Ik heb een poster van vanavond met handtekeningen van Gus, Cavalli en David, en ik ben dus gelukkig… en had een enorm thuisgevoel daar in deze kroeg.

Bedankt dus jongens voor vanavond, en trouwens ook de meiden, ‘That’s life , too'

liefs, Marita

• Hupie

Ha Ruud,

Cha….that's the dark side of Rock ‘n Roll. Ik heb altijd al ’n zwak gehad voor Animeerman, toch wel weer jammer. Wil graag de dvd hebben, ik heb geen fatsoenlijk ruilmateriaal, dus ik betaal gewoon voor de dvd.

b.v.d.

Hupie

• Ruud

Is de oude Kroeg(jazzcafe)!! Waar ik Herman nog gezien heb met Chet Baker

• Hupie

Ik kon er vandaag niet bij zijn, helaas of niet helaas, that's the question! Eigenlijk niet, eigenlijk wel, want als ik dat filmpje zie op www.at5 daar bij ‘t Hilton dan komt het me nogal pathetisch over, zoiets van hebben jullie geen eigen leven. Aan de andere kant heb ik er de hele dag aan gedacht……, toch wel ’n beetje jeuk om daar te zijn. Ernstig dubbel dus……cha…Herman, je blijft 't flikken !!

• lia en arie westerneng

Ik zag je gauw weg gaan Franka begreep het,Cavellie was nog wat

Ezra ging ook weg,zonde Cees Meerman houd het niet meer vol

Grrt Lia

• Sleepin' Bird

Heel graag Ruud!!!

• Marita

O ja de oude Kroeg ja, het eerste wat me te binnen schiet daar is Rosa King, heerlijk,… die is ook al gaan hemelen he.

Groetjes,

Marita

• Bert

Dat geld voor mij idemdito

Heb wel ruilmateriaal maar ik denk dat Ruud daar al

genoeg van heeft,maar betaal net zo als Hupie graag

de DVD zodat ik meer heb dan ik nou heb

kunnen binnenhengelen !!!!!

Bij voorbaat dank….

Grtn Bert..