Premiere Kaartjes ?

• Webmaster Kemp

Gemiddeld komen erop deze site 135 personen per dag kijken.

( Volgens mij meestal dezelfde personen )

Zouden wij gezamenlijk misschien niet aan premiere kaartjes kunnen komen.

Naast dat de zaal gevuld gaat worden met BN-ers lijkt het mij toch zinvol

om ook een grote vertegenwoordiging van echte brood-fans te hebben.

Aangezien de meeste van ons toch al figureren in de film,

lijkt me dit een mooie beloning voor onze acteerprestaties.

Wie heeft er goede contacten met het productie-team

van de film - Wild Romance -

• Ruud

Prima suggestie!!

• Sleepin' Bird

Pffffffffff, wat moet je nou op zo'n premère joh?? Kan je beter gewoon lekker met een grote groep naar de film gaan, heb je het vast veel meer naar je zin!

• jack

Kom nou Franka, jij bent toch niet onbekend met moeite te doen om bij BN's in de buurt te komen. Zeg eens heel eerlijk, heb jij bijv. met de opnames helemaal niemand gevraagd naar de mogelijkheden om bij de premiere aanwezig te kunnen zijn?? Is het toeval dat je les hebt bij Otto Cooymans, je zoontje bij Gus, je met elke persoon die ook wel eens op een podium staat op de foto wil, dat je je uiterlijk probeert te veranderen naar het grote voorbeeld Sue, enz. enz. enz.

• Sleepin' Bird

Goh Jack, wat heb jij een vertekend beeld van mij….

Ik vind het eigenlijk nergens voor nodig om mij te verdedigen, maar ik zal het in dit geval toch doen.

Ik doe absoluut geen enkele moeite om bij BN'ers in de buurt te komen maar omdat ik nou toevallig foto's loop te maken kom ik wat makkelijker in contact met mensen.

Ik heb helemaal niemand gevraagd wat de mogelijkheden zijn om bij de première aanwezig te zijn, ik zou het wel leuk vinden als ik mocht fotograferen op het premièrefeest (is weer erg leuk voor mijn portfolio namelijk)

Het is niet toevallig dat ik les heb van Otto want Otto is al bijna 20 jaar een vriend van mij.

Het is ook geen toeval dat Jamie van Gus les heeft want Jamie is groot ‘fan’ van Gus en nadat hij een keer een ‘proefles’ heeft gehad van Gus heeft deze zelf aangegeven dat hij Jamie graag les wilde geven omdat hij vond dat Jamie talent heeft.

Ik wil absoluut niet met iedere persoon die wel eens op een podium staat op de foto, als ik ga tellen sta ik geloof ik met de volgende personen op een foto:

Dirk Vermeij

Ivo Severijns

Dany Lademacher

Bombita's

Kiss Foreverband

Doro Pesch

Sorry, verder kom ik niet, is dat erg veel in een tijdsbestek van zo'n 30 jaar?

Franka

• Sleepin' Bird

Oh en dan nog even over Sue.

Mijn ‘grote voorbeeld?????’ Voorbeeld waarin dan????

Sue is een lieve, mooie meid en ik mocht willen dat ik ook maar een beetje haar mooie figuurtje zou kunnen benaderen. Helaas ben ik een paar jaartjes ouder en heel wat kilo's zwaarder dus op Sue lijken zou utopia zijn.

Dat ik een pony heb laten knippen heeft inderdaad wel iets met haar te maken omdat ik kleding bij haar heb gekocht en vond dat ik daar best wel eens een keer mijn haren op kon aanpassen. Ik ben nogal een cameleon en heb de afgelopen jaren vele kapsels gehad die niet in de verste verte in de buurt kwamen van die van Sue. Jezus, zielig eigenlijk dat iemand echt denkt dat ik op Sue wil lijken…HAHAHAHA, ze zou zich gek lachen als ze dit zou horen!

Franka

• Rob

Wat iedereen ook zegt…….

Toch zou ik heel graag naar de premiere willen gaan

Gewoon om het een keer mee te maken

Rob

• Marita

Ja kook wel hoor!

• johan

Ja wij ook graag.

Lekker in een hoekje mee genieten van alles.

• Rob

Ja zo zie ik dat ook!!!

Maar ja het zal wel bij hopen op kaartjes blijven :(

Rob