Top 5 ofzo

• Spitsz

Het was dankzij de dood van die Steve Irwin vandaag, die krokodillenworstelaar, dat ik aan m'n eigen dood moest denken en dan in het bijzonder aan de muzikale omlijsting.

Heb geen flauw benul hoeveel nummers er op zo'n uitvaart gemiddeld gedraaid worden, maar een top 5 moet er toch inzitten.

Echter toen rees bij mij de vraag, en niet zozeer of er een nummer van Herman gedraaid zou worden, alswel welk nummer er gedraaid moet worden ?

Als het aan mij lag dan zou m'n uitvaart het hele weekend duren vanwege de muziek.Ik kan geen keuze maken voor één nummer.

Heeft iemand van jullie al wel een nummer uitgezocht van Herman en zo ja, welk?

Of is dit soms een morbide vraag en mag deze niet gesteld worden ?

PPFFFFFFF………. deze skunk was nieuw zeiden ze..

“Merkerniksvan ”…….

Spatsz.

• Lou

jah…nou…heb er ook wel eens over gedacht, en er moet zeker een nummer van onze herman bij….maar welke is nog ff onduidelijk.wordt misschien wel…too much grace (to stick around in this place), mooie song, mooie tekst.Geeez lastige vraag, tegen die tijd moet de meute die achter blijft maar een mooi herman nummer kiezen!Voor de rest : Shuffle it all van Izzy Stradlin, She Talks To Angels (da hopen we dan maar, hoewel…) ennnnn Silent Lucidity van Queensryche.

Maar moet zeggen, ook mijn uitvaart top zoveel wisselt geregeld…

• Lou

she talks to angels van The Black Crowes…..

• Suzan

1. Sleepin' Bird

2. Beautiful woman (Paris Dandies)

3. Confutatis en Voca Me uit het Requiem van Mozart

4. Stars (Janis Ian)

5. Tattoo Song

• Sleepin' Bird

Hey Suzan, je pikt mijn lijstje!!!

• Suzan

Oh ja, sorry, ff niet opgelet…hahahaha

• ezra

nooit meer terug naar die rotschool

maak van uw scheet

i did it my way

rain down on me -kane

fearless - kane

en dan ter afscheid broodjes frikandel met mayonaise, dit naar aanleiding van het feit dat ik ooit eens 13 frikandellen in een uur op at, tijdens een wedstrijd frikandellen eten,

groeten,

ezra

• Webmasterkemp

Still Believe - I can win.

( terwijl je helemaal dood ligt in den kist moet je er altijd in blijven geloven )

Liefde overwint alles—– hoop ik —-