Tribute Herman Brood

• bert

Beste Broodfan,

Professor Nomad gaat undercover in Café Pakhuis Wilhelmina

Donderdag 27 september ? Amsterdam

Aanvang: 22:00 ? Entree 7,50 Euro

Deze avond tijdens B-oost staat geheel in het teken van Brood. In Café Pakhuis Wilhelmina rockt Bartel Bartels a.k.a Professor Nomad het oostelijk havengebied met songs van Herman Brood. Net als in de film ?Wild Romance? kruipt Daniel Boissevain in de huid van Herman Brood. Mieke Giga zal de rol van Nina Hagen op zich nemen. De Bombita?s zijn deze avond weer ouderwets de Bombita?s. De filmpremiere is in november in Groningen, maar de soundtrack is tijdens B-oost te horen in Café Pakhuis Wilhelmina.

www.bartelbartels.nl

www.wildromancedefilm.nl

www.cafepakhuiswilhelmina.nl

Het programma in Café Pakhuis Wilhelmina maakt onderdeel uit van de tweede editie van

B-oost. Het festival wordt gehouden van 27 september t/m 1 oktober 2006 in het Oostelijk Havengebied Amsterdam. In het Bimhuis, Café Pakhuis Wilhelmina, Panama, Lloyd Hotel, De Zwijger en het Muziekgebouw aan ?t IJ worden avondvullende programma?s gepresenteerd. Het festival biedt de kans de verscheidenheid van het Oostelijk Havengebied te ontdekken, de nieuwe culturele trekpleister van Amsterdam.

Café Pakhuis Wilhelmina

Veemkade 576 - Amsterdam

Kaarten aan de deur: 7,50 Euro

Reserveringen: 020-4193368

Voor meer informatie, interviewverzoeken, beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Marloes Moolenaar, publiciteit, telefoon: 06-45402646, e-mail: publiciteit@b-oost.nl url: www.b-oost.nl

• Marita

Bij mij is dat een woensdag of ben ik nou gek…. en dan kan ik niet… maar heb Wilhelmina wel opgeschreven voor 4 november… ook leuk…

Enjoy the weekend!!

Marita

• bert

Ik weet het ook niet precies Marita

kreeg het per mail opgestuurd mocht het zo zijn

dan zit de fout bij de verzender email haha,en ik doe

copie en plak in de hoop iets goed te doen en het klopt natuurlijk,

Vind op een woensdag op zich vreemde dag gezien de mensen

die de volgende dag weer vroeg uit de veren moeten ;)

Grtn allen..

• Sleepin' Bird

Het is dan ook op donderdag de 28e……

Groetjes,

Franka

• Marita

Ja Bert het is geweldig dat je het sowieso op dit bordje zet, en ok Franka, donderdag kan ik ook niet..

Groetjes, Marita

• bert

Lol nou denk je het goed te doen haha,

zit ik er weer naast maar zoals gezegt kreeg ik

een email en daar begon de fout mee,Franka Thanks

alhoewel ik Donderdag ook een vreemde dag vind :?

Affijn Donderdag dus..

Prettig weekend allen met dit zomerse weer

maar weer,rijmpt nog ook !!..

ByeBye..

• bert

Kom net van het museum vandaan en Franka klopt

daar stond ook die dag zoals je denk ik al weet

zie text !!

PERSBERICHT

Professor Nomad gaat undercover in Café Pakhuis Wilhelmina

Donderdag 27 september – Amsterdam

Aanvang: 22:00 – Entree 7,50 Euro

Deze avond tijdens B-oost staat geheel in het teken van Brood. In Café Pakhuis Wilhelmina rockt Bartel Bartels a.k.a Professor Nomad het oostelijk havengebied met songs van Herman Brood. Net als in de film ‘Wild Romance’ kruipt Daniel Boissevain in de huid van Herman Brood. Mieke Giga zal de rol van Nina Hagen op zich nemen. De Bombita’s zijn deze avond weer ouderwets de Bombita’s. De filmpremiere is in november in Groningen, maar de soundtrack is tijdens B-oost te horen in Café Pakhuis Wilhelmina.

www.bartelbartels.nl

www.wildromancedefilm.nl

www.cafepakhuiswilhelmina.nl

Het programma in Café Pakhuis Wilhelmina maakt onderdeel uit van de tweede editie van

B-oost. Het festival wordt gehouden van 27 september t/m 1 oktober 2006 in het Oostelijk Havengebied Amsterdam.

• Sleepin' Bird

Het wordt wel te gek hoor dus als je kan MOET je er eigenlijk wel heen gaan!

• Rob

Ik zal ook aanwezig zijn!!!

Rob

• Sleepin' Bird

NIET VERGETEN!!!

DONDERDAG 28 SEPTEMBER

PAKHUIS WILHELMINA

VEEMKADE 576

1019 BL AMSTERDAM

AANVANG: 21:00 UUR

TRIBUTE TO HERMAN BROOD

MET: