De nacht van Brood

• Arie en Wieneke

Vrijdag 3 november in Theater De Klinker in Winschoten(Sodom rocks),zaal open 20.30 uur :

De nacht van Brood met o.a. Ellen ten Damme and the Wild Romance(bezetting: Danny Lademacher, David Hollestelle, Gus Genser, Otto Cooymans en Ivo Severijns;Daniël Boissevain met de Bombita's; finale van de Brood-coverwedstrijd; uitreiking en presentatie Broodboek "Herman is Alive!.

Afterparty in het cafégedeelte van Hotel Nienhuis met centraal uiteraard Hermans muziek, optreden van de band Broodnodig.

• Tekie

ps….. entree 15.00 euro(voorverkoop) 17.50 euro op de avond zelf

kaartverkoop vanaf 16 okt. via De Klinker in Winschoten en alle regiokantoren van Dagblad van het Noorden.

• Mario

Mis de namen van Cees en Freddie in dit rijtje.

• Harry

als die er bij waren dan zou het feest compleet zijn!!

• Sleepin' Bird

Dat worden mooie dagen in het hoge Noorden…..

• Arie en Wieneke

Jaaaaaaaaaaaaaa

Zeker!

Prachtige dagen!

Echt supergeweldig.

En zooo dichtbij.

Vrijdag Broodnacht

Zaterdag de film Wild Romance in première

Zaterdag opening atelier HB Gronings Museum (of het is zondag 5/11)

afijn……..

Fantastisch

Ik verheug me!

Franka, je weet de weg, kom je ook foto's maken?

Alle prikbordlezers: KOMEN!

Gezellig!

Een weekendje UIT!

liefs,

Wieneke

• folkert

Je hebt al de “nacht van Winschoten” en nu ook de “nacht van Brood” in Winschoten.

Elk jaar organiseren lijkt mij.

Auch fûr unsere Deutsche fans een mooie gelegenheid om te komen. Want Winschoten ligt relatief gezien dichtbij Aurich, Emden en Berlijn waar Herman zeer succesvol heeft opgetreden

Ich bin dabei in de Klinker.

• Sleepin' Bird

Hé Wieneke,

Als jullie een slaapplaatsje voor me hebben…..hahahaha!!! Nee hoor, ik ben er sowieso, slaapplaats is vast wel ergens te realiseren lijkt me!

Kus,

Franka

• johan

Hoi Wieneke,Ik heb vrij gekregen van mijn baas dus wij willen bijzonder graag naar Winschoten komen.

Lekker bijbeppen en een goed stukje muziek er bij dan kan de avond bijna niet meer stuk.

Ik heb al op de site van de klinker gekeken om kaartjes te bestellen maar ik zag over deze avond niets in het programma staan,weet jij hier meer over?

Ook naar de premiere van de film zouden wij graag naar toe gaan,weet iemand hoe je hiervoor aan kaartjes kunt komen?

En lang weekend in het noorden van het land dat lijkt me wel wat.

Heeft er al iemand kaartjes voor de premiere?

Groetjes Johan uit Baarle-Nassau en dat is het zuiden van het land.

• Arie en Wieneke

Johan en Sylvie!

Wat heel erg leuk dat jullie komen!

En dat je reageert, had ook niet anders van jou verwacht.

Als er iets spectaculairs is, zijn jullie erbij

Grote Klasse!

Ik mail je nog!

Liefs,

Wieneke