En Oor

• Jaap

En nu dus ook de Oor in de winkel, met mooie verhalen en dito foto's.

Daarin ook veel nieuws over nieuwe releases, zoals Kidstuf, een Brood Box en Uncut.

J

• Marita

1977 “ Ik wilde vroeger ook altijd indiaan zijn. De indianen verloren altijd… Ik begreep het niet…Ze waren veel mooier, hadden een grotere uitstraling dan cowboys.”

I love that guy!!!

• Jaap

Food for thought: BMG heeft besloten de nieuwe cd ‘Herman Brood Final’ te noemen. Wat zoveel wil zeggen als: einde, hierna is het afgelopen. Op de cd staat de remix van Saturday Night van Armin van Buuren en onuitgebracht materiaal. Final. Hierna komt er dus niks meer.

Begrijp ik dat goed, of ben ik een zwartkijker? Dan toch liever: Herman Brood Uncut, de nieuwe dvd met boek of andersom.

Ook komt er een Brood Box, vermoedelijk dezelfde als een paar jaar gelee (met de eerste Ariola/BMG albums) in een ander hoesje, en daar bij het album Kidstuf, wat Herman in de mobiele studio van Jan ‘Street’ Schuurman opnam.

Zouden ze Shpritsz eindelijk hebben geremasterd?

Denk het niet.

Dus nog steeds dat rare einde aan Doin it, waarbij de studionagalm wordt weggehakt, en aan het begin van Doreen die rare tik. Let maar op.

Jaap

PS: De Oor laat maar weer eens zien met wat voor fenomeen we te maken hebben gehad.