Kaarten filmpremiere Groningen

• Arie

Gemiddeld komen erop deze site 135 personen per dag kijken.

( Volgens mij meestal dezelfde personen )

Zouden wij gezamenlijk misschien niet aan premiere kaartjes kunnen komen.

Naast dat de zaal gevuld gaat worden met BN-ers lijkt het mij toch zinvol

om ook een grote vertegenwoordiging van echte brood-fans te hebben.

Aangezien de meeste van ons toch al figureren in de film,

lijkt me dit een mooie beloning voor onze acteerprestaties.

Wie heeft er goede contacten met het productie-team

van de film - Wild Romance -

• Rob

Arie ik sluit me helemaal bij je aan!!

Het is van mij een grote wens om naar Groningen te gaan om dat bij te wonen!!

Ik hoop nog steeds dat het gaat lukken

Rob

• henk

wat mij overkwam…

ik was zaterdagmiddag even bij de herman brood galerie in dante te amsterdam

daar zag ik dinand(ja die) daniel b.(brood) marcel h.(koos) karina (ninahagen) en meer sterrren voorbijkomen.

ze waren met een t.v. wild romance special bezig op het atelier van herman

brood!

ik nestelde mij met een krantje als alibi aan de bar (veel gelezen heb ik niet) en dronk pilsje na pilsje en genoot van alles.

opeens kwamen er 2 tv boys achter mij staan .

ik zat met de rug naar hun toe.

vergeef mij maar ik kon hun gesprek redelijk goed volgen en met rode oortjes hoorde ik dat ze zeiden dat groningen een kleine besloten prive premiere zou worden…

maar dat er 5 nov op de verjaardag van herman,

ook voor alle fans, een grote WILD ROMANCE film premiere gaat komen

in het city theather op het leidsche plein 100 meter vanaf paradiso waar na afloop van de de premiere een grote afterparty gaat plaatsvinden.

de brood fans zouden dan gratis bij paradiso naar binnen kunnen op vertoon van het bioscoopkaartje!

ze willen dit nog even geheim houden om dat ze bang zijn dat er te vroeg een run op kaartjes zal plaatsvinden.

ik moest dit wel even kwijt!

gr

henkie

• Rob

Dit is nog eens goed nieuws!!!!

Thanks Henkie!!

Rob

• Lou

Henkie….stiekem directeur van city theater, knijpt nu al in zn handjes ;)

Haha nee grapje, I don''t know, maar als het zo is zou dat superrrr zijn!

• Marita

Dat lijkt wel een droom!!! Let it be true !!!

Marita

• Jan

Laten we elkaar hiervan even op de hoogte houden hier op het prikbord, is natuurlijk erg leuk als we daar met een paar mensen naar toe zouden kunnen.

• Jan Breeuwsma

ik kreeg wel een pathe kortingskaart op de film geldig in Groningen of Winschoten, bij mijn entreekaarten voor de nacht van Brood in de Klinker in Winschoten op 3 November. Voor €4,50 naar de film. Zal de premiere wel niet zijn.

• Patty

What the f*** moet die Dinand er nou weer bij…. Hij heeft in het verleden wel eens verteld dat hij Herman GEEN rock'n roll vondt…

Sorry moest ik ff kwijt :D

• Jan Breeuwsma

Ach, Dinand was een broekie en misschien nog niet rijp genoeg toen. Toch mooi dat ie Herman nu blijkbaar wel weet te waarderen. Beter nu , dan nooit en ook hij is nooit te oud om te leren, toch?