Weer 1 voor de Brood-agenda

• Paulien

Ik weet niet of het al een keer geplaatst is, ik moet bijna een aparte agenda aanschaffen voor het hele Brood-circus wat op losbarsten staat. Maargoed, gaat ie:

Herman Brood krijgt woensdag 8 november een uniek, avondvullend eerbetoon in Zwolle. De landelijke voorpremière van Wild Romance, de film over het leven van Herman Brood, en een anderhalf uur durend optreden van Broods band The Wild Romance, geflankeerd door Ellen ten Damme, brengen de rock-?n-roll-junkie even terug naar zijn geboortestad. Het arrangement (a 35 euro pp) is voor iedereen toegankelijk en is georganiseerd door Van Eigen Bodem en Regardz Nieuwe Buitensocieteit. Reserveren via 038-4260260.

• Herman

Dat zijn al weer heel wat evenementen de komende weken over de film en een optreden van de Wild Romance. Als mijn beurs het kan trekken ben ik er bij;) Ik ga nog failliet door alle optredens de komende weken,maar ga na zoveel mogelijk concerten toe. Bedankt voor je tip Paulien!! Even de route planner er op los laten en iets bedenken voor het vervoer.

• Jaap

Gaan er op 7 november nog types naar De Melkweg?

Jaab

• Jan

Ja JAAB ik zal er zijn….

Jan

• johan

Wat is daar in godsnaam nog te doen?

Kunnen wij naar 3 dagen niet meer aan vrees ik.

Groetjes Johan.

• ezra

hallo,

nog 2

1 nov 06 p60 amstelveen

5 jarig jubileum p 60

o.a. ellen ten damme, frederique spigt, manuela (lekker) kemp, mieke stemerdink, david hollestelle,otto cooymans e.a.

2 nov 06

cd presentatie yellow pearl met natuurlijk guzz

paradiso

dit kan er ook nog wel bij

groeten,

ezra