tribute melkweg 25 november

• peter

Ik vond dit op internet doe er uw voordeel mee.

groet peter

Op 25 november in de Melkweg in Amsterdam: CITY FM Tribute to Classic Rock. We zetten de beste classic rock artiesten op een voetstuk. Als hoofdact een tribute aan Herman Brood, met Ellen ten Damme, de originele Wild Romance en de Bombita's. Special guest is Daniël Boissevain, de hoofdrolspeler uit de film Wild Romance.

Verder zullen diverse tribute bands optreden, met een eerbetoon aan o.a. Led Zeppelin, Simple Minds, Creedence Clearwater Revival, Jimi Hendrix, Rolling Stones, Santana en U2.

Dit is de enige keer dat de Wild Romance in zijn originele bezetting zal optreden, dus met Cees Meerman, Danny Lademacher, David Hollestelle, Ivo Severijns, Guzz Genser, Otto Cooymans en natuurlijk de Bombita?s.

Mis het niet! Koop nu je tickets bij de Melkweg/Ticketservice of op dommelschclash.nl.

CITY FM Tribute to Classic Rock is een productie van CITY FM en Dommelsch Clash of the Coverbands.

• ronald

halloooo!!!!

melkweg:

17.50 euro v.v.

20 euro aan de melkweg deur….

en

paradiso 5 nov. met alle muzikanten op de verjaardag van onze herman

en ook nog de premiere van de brood film: wild romance

voor maar 10 euro!!!!

doe er uw voordeel mee………….

• Harry

originele bezetting? Dacht t niet…..

• Ben

De originele bezetting? Een circus bedoel je waarschijnlijk. Is dit nu echt wat de ECHTE Herman Brood fans willen. Een Schertzvertoning om maar even eens met de woorden van mijn aller Herman te spreken.(SCHMERTZvertoning had ook gekund) Niet txtvast, gitaarpartijen een rommeltje, Ivo die de band nog een beetje bijelkaar ziet te krijgen (Top Bassist, minimalisme straalt ervan af, en das positief, vooral voor een bassist). Bagger, echt, en als het niet zo was/is mag jij zoeken naar het mailadres van de afzender. Commentaar is echt van harte welkom, Discussie is the keyword, en niet afmaken, negeren, zwartmakerij, privépraktijken etc. Reageer, oprecht en uit het hart, toon je gevoel dus… Ik Hoop….