Geachte ‘aanvallers’,
Aangezien jullie te laf zijn om een email adres bij jullie berichten te plaatsen ben ik genoodzaakt om dit dan maar in de openbaarheid te gooien.
1. bedankt voor alle aandacht, erg prettig om te weten dat ik zo interessant ben om er kostbare tijd aan te wijden
2. ik begrijp niet hoe jullie het in je hoofd halen om over mij te oordelen terwijl jullie mij absoluut niet kennen
3. het is bepaald gênant dat jullie je jaloezie zo uitgebreid etaleren op het prikbord
4. wie zijn jullie om te beoordelen of ik op een zuivere of onzuivere wijze mijn contacten opbouw?
5. als jullie nou zo’n probleem met mij hebben waarom spreken jullie mij daar dan niet persoonlijk op aan?
6. hebben jullie de hele dag niets beters te doen dan in de gaten houden wat ik doe?
7. als de ‘bekende mensen’ moeite met mij hebben dan zijn ze mans genoeg om dat zelf tegen mij te zeggen lijkt me
8. wat je als buitenstaander denkt te zien klopt vaak totaal niet met de werkelijkheid
9. ik hoef mij tegenover onbekenden niet te verantwoorden voor mijn doen en laten dus….
10. hou eens op met die persoonlijke aanvallen, het zegt meer over jullie dan over mij
Het ga jullie goed
Franka