Ra ra ra - open briefje

• Jack

En wie liep er gisteravond o.a. over de rode loper???

zie o.a.

http://www.hermanbrood.prikpagina.nl/read.php?f=828&i=13416&t=13397

en http://www.hermanbrood.prikpagina.nl/read.php?f=828&i=13422&t=13397

en nog veel meer maar dit is al meer dan genoeg aandacht.

over een verkeerd beeld van iemand hebben gesproken……

• Sleepin' Bird

Ik ben fotograaf, weet je nog? Ik ben gevraagd om foto's te maken daar en Otto Cooymans had mij meegevraagd naar de filmpremière. Erg hè?

Ik heb bij niemand gezeurd om mee te mogen, het is maar dat je het weet, stakker.

• Pascalle

Hahahaha.. die Sleepin´ Bird….

het mooiste is wel het eerste artikeltje… hehe…. geweldig hoe mensen zich dan kunnen tegenspreken…

Iedereen noemt zichzelf trouwens tegenwoordig fotograaf…

Heb gemerkt dat de amteurfotografen juist vaak mensen zijn die er maar al te graag bij willen zijn…. dus fotograaf is geen geldig excuus.. juist eerder een bevestiging… maar dat is mijn mening ;)

• Sleepin' Bird

Have a nice life

• bert

Dit gaat er nogal op op de vroege ochtend haha,,

maarrre mocht iedereen over de rode loper lopen dan,,

dacht dat voor bekende Nederlanders was en was dat binnen

en buiten die rode loper,en hoe was de film als ik vragen mag??

Ps heb de soundrack van de film al binnen hoezo snel hihi,

en 45miles van de earing staat er ook bij en hocus pocus

weet niet wat ik erbij moet denken,de film dan ??

Grtn Bert.. ;)

• klaas Bruinsma

Hahaha..Jack & Pascalle,

Die zijn raak…Nou er zijn duidelijk meer mensen die er zo over denken, heb ik gisteravond in de wandelgangen meegekregen. Kan me nog herrinneren dat Franka Michel Peen hier aan ‘t afzeiken was met het verwijt dat hij zich aan de familie Brood wilde opdringen….Joh…Franka je zit tot aan je ellebogen in de endeldarm van Sue en weet ik veel wie…Franka je bent zo gek als ’n deur !!!

• Sleepin' Bird

Hollikidee en we nemen er nog twee!

• Sleepin' Bird

Geachte ‘aanvallers’,