Ra ra ra - open briefje

• Jack

En wie liep er gisteravond o.a. over de rode loper???

zie o.a.

http://www.hermanbrood.prikpagina.nl/read.php?f=828&i=13416&t=13397

en http://www.hermanbrood.prikpagina.nl/read.php?f=828&i=13422&t=13397

en nog veel meer maar dit is al meer dan genoeg aandacht.

over een verkeerd beeld van iemand hebben gesproken……

• Sleepin' Bird

Ik ben fotograaf, weet je nog? Ik ben gevraagd om foto's te maken daar en Otto Cooymans had mij meegevraagd naar de filmpremière. Erg hè?

Ik heb bij niemand gezeurd om mee te mogen, het is maar dat je het weet, stakker.

• Pascalle

Hahahaha.. die Sleepin´ Bird….

het mooiste is wel het eerste artikeltje… hehe…. geweldig hoe mensen zich dan kunnen tegenspreken…

Iedereen noemt zichzelf trouwens tegenwoordig fotograaf…

Heb gemerkt dat de amteurfotografen juist vaak mensen zijn die er maar al te graag bij willen zijn…. dus fotograaf is geen geldig excuus.. juist eerder een bevestiging… maar dat is mijn mening ;)

• Sleepin' Bird

Have a nice life

• bert

Dit gaat er nogal op op de vroege ochtend haha,,

maarrre mocht iedereen over de rode loper lopen dan,,

dacht dat voor bekende Nederlanders was en was dat binnen

en buiten die rode loper,en hoe was de film als ik vragen mag??

Ps heb de soundrack van de film al binnen hoezo snel hihi,

en 45miles van de earing staat er ook bij en hocus pocus

weet niet wat ik erbij moet denken,de film dan ??

Grtn Bert.. ;)

• klaas Bruinsma

Hahaha..Jack & Pascalle,

Die zijn raak…Nou er zijn duidelijk meer mensen die er zo over denken, heb ik gisteravond in de wandelgangen meegekregen. Kan me nog herrinneren dat Franka Michel Peen hier aan ‘t afzeiken was met het verwijt dat hij zich aan de familie Brood wilde opdringen….Joh…Franka je zit tot aan je ellebogen in de endeldarm van Sue en weet ik veel wie…Franka je bent zo gek als ’n deur !!!

• Sleepin' Bird

Hollikidee en we nemen er nog twee!

• Sleepin' Bird

Geachte ‘aanvallers’,

Aangezien jullie te laf zijn om een email adres bij jullie berichten te plaatsen ben ik genoodzaakt om dit dan maar in de openbaarheid te gooien.

1. bedankt voor alle aandacht, erg prettig om te weten dat ik zo interessant ben om er kostbare tijd aan te wijden

2. ik begrijp niet hoe jullie het in je hoofd halen om over mij te oordelen terwijl jullie mij absoluut niet kennen

3. het is bepaald gênant dat jullie je jaloezie zo uitgebreid etaleren op het prikbord

4. wie zijn jullie om te beoordelen of ik op een zuivere of onzuivere wijze mijn contacten opbouw?

5. als jullie nou zo’n probleem met mij hebben waarom spreken jullie mij daar dan niet persoonlijk op aan?

6. hebben jullie de hele dag niets beters te doen dan in de gaten houden wat ik doe?

7. als de ‘bekende mensen’ moeite met mij hebben dan zijn ze mans genoeg om dat zelf tegen mij te zeggen lijkt me

8. wat je als buitenstaander denkt te zien klopt vaak totaal niet met de werkelijkheid

9. ik hoef mij tegenover onbekenden niet te verantwoorden voor mijn doen en laten dus….

10. hou eens op met die persoonlijke aanvallen, het zegt meer over jullie dan over mij

Het ga jullie goed

Franka

• BEN

Op….ren

• Lou

www.elkaarafzeikenviaprikborden.pagina.nl/prikbord/forum

Voorstel: verhuis lekker die kant op met zn allen, dit is namelijk het HERMANBROOD prikbord. remember?En ik zie persoonlijk niet in wat het onderwerp wie wel of niet terecht het rood van de loper af loopt en wie er wel of niet bij zou zijn blablabla als heel erg relevant….I could'nt care less eerlijk gezegd.

maar dat kan natuurlijk aan mij liggen, wie weet zit er wel een super herman brood betekenis in deze onderwerpen, maar die ontgaan mij dan ff vrees ik…

ow enne http://www.telegraaf.nl/prive/52858041/In_de_huid_van_Herman_Brood.html

qua ontopic zeg maar…