5-11-06

• marita

Zo, weer thuis!!!

Om 20.00 naar A'dam, voor Schiphol een busje op zijn kant door aanrijding, uiteindelijk klokslag half 10 Paradiso binnengerend, daar stond Johan, film gekeken, staande , op mijn leeftijd, met nieuwe Bronxs aan, moet kunnen, cola drinken want moet terugrijden, getsie, verrassingsoptredens gezien tot 01.00 uur, terug naar parkeergarage, die was net om 1 uur dichtgegaan, lopen naar CS, trein van 2 uur naar Leiden, taxi naar Noordwijk, morgen terug naar A'dam auto ophalen, en nu eindelijk een wijntje ………….

Dan klopt er iets niet volgens mij…. wel Paulien en Ezra nog gezien en Joop. NIet Rob en Marco ( ik geef het op) ..

De film? Ik ga em nog eens zien. Ik stond te dromen van oude tijden in Paradiso…

De snelheid zat er wel in want hij duurde veel langer dan ik dacht dat ie geduurd had…

Anyway , Herman, op jou, proost…

Marita

• Harry

ik heb het gemist, jammer dat zoiets op zondag moet. Als het eerder was begonnen kan het wel, de meeste mensen moeten de volgende dag werken.

• Jan

Ook ik heb iedereen gemist gisteren, maar weet ook n ietr zo goed hoe iedereen er uit ziet, behalve ezra maar ook die kon ik niet vinden.

Ben benieuwd welke parkeer garage jij stond maar die van het Byzantium ( 5 minuten lopen van Paradiso) was gelukkig nog open misschien een tip voor de volgende keer.

Ik vond de film niet echt geweldig, wel leuk om te zien hoor maar denk niet dat het een kassucces gaat worden.

Ik heb niet een moment gehad dat ik het idee had naar Herman te kijken.

De afterparty vond ik wel erg leuk behalve Danny de Munk dat hoeft voor mij niet!

Jammer dat Xandra niet even aan het woord is geweest en dat het einde een beetje verwarrend was, had het idee dat er niog meer kwam……

Ja en de volgende keer mag wat mij betreft de avond ook om 20:00 uur beginnen in plaats van 21:30.

Ben blij dat ik morgen nog een keer naar Ellen en de Wild Romance mag gaan kijken en luisteren in de Melkweg, want zij heeft HET wel hoor!!!

Jan

• ronald

HET WAS EEN TOP FILM

EN EEN TOPFEEST

HERMAN BROOD WAARDIG!

ik ga de film nog 1 x in de bios zien

ik heb me rot gelachen en lekkere muziekfilm

• ezra

hallo,

denk ook dat het niet zon succes zal worden.

ellen ten damme vond ik top, helaas morgen werken dus geen melkweg.

heb hupie nog gesproken en herman joop ,en marita en rob gezien.

de filmposter hangt mooi in mn huiskamer.

beetje gekreukt, ging een beetje moeilijk in mn binnenzak.

groeten,

ezra

• marita

Hoi Jan,

ik stond in de Europarking, die is beveiligd en ik heb vind het maar niks gewone parkeergarages, hart in mijn keel. Maar hier stond dus met net zulke kleine letters als dit woord dat het om 1 uur dichtging. inmiddels auto weer opgehaald.

wie heeft er verzonnen om Herman's nummers in het nederlands te zingen dan?

Ik vond het vet square, sorrie..

Daniel is een leuke kerel maar zijn zachtheid komt niet overeen met de intensiteit van Herman . Maar het is wel een rock'nroll film vind ik , een aaneenrijging van de hotste anecdotes die je eigenlijk allemaal al kent, niet dan?

Lola is zo mooi en Marcel … ‘woorden schieten te kort’ …

zo'n Paradiso avond in Broodsfeer is onvergetelijk voor mij,

marita

• Paulien

Het was een mooi feestje! Laten we vooral Holly niet vergeten!! Wat een supersterretje. In mijn enthousiasme stonden de tranen me in de ogen. Lola ook helemaal te gek en weer waterige ogen en trillend lipje als ze pappa bedankt voor het uitkiezen van haar mamma. Supergriet!

Over supergrieten gesproken; Ellen is een topwijf! Als ze dan ineens voor je staat en zingt ‘Hey lekker ding’ sta ik als een verlegen wichtje aan de grond genageld.

Muzikaal is ook het kippevel weer lekker getraind dit weekend.

Over de parkeergarage: Byzantium (ofzoiets) is inderdaad handig dichtbij maar dat weten ze zelf ook…tis godsgruwelijk duur. Weer bijna tranen in de ogen maar nu van ellende…

Veel bekende gezichten gezien, erg tof.

Ik ga nu wel even wat slapies inhalen, half 5 thuis en 7 uur wekker = auw!

• johan

Hoi Marita.

Jammer dat ik je alleen heel even in het begin van de avond bij aanvang van de film gezien heb.Jammer voor jou dat het zo moest beginnen en ook weer zo klote moet eindigen.

Een aantal mensen wel gezien maar ook heel wat niet.

Ik vond de film best leuk,best gelachen alleen het einde was dan weer wel even slikken en stiekum een traantje weggepinkt.

Ik ga hem volgende week met mijn zoontje nog een keer kijken en ik denk dat het best een kaskraker kan worden.

• Petra

Ja Paulien

Het was geweldig en die kleine Holly (die niet meer zo klein is) verzorgde een perfecte opening, ik denk dat wij qua zakdoek verbruik die avond redelijk in de pas liepen he !

Ik ben er nog zweverig van ……..

Ook wij waren laat thuis (half 4) en bij ons ging ook de wekker vroeg (6.30 uur) maar de kanjers houden stand he hahaha.