Kennelijk zijn er mensen die er een genoegen in scheppen om mij te beledigen, aan te vallen of voor @!#$ te zetten. Allemaal prima hoor, kennelijk ben ik interessant genoeg om zoveel aandacht aan te besteden, maar is het nou zo langzamerhand een beetje klaar?
Als je jaloers bent dan hoef je dat niet zo breeduit te etaleren lijkt me. Ik doe wat ik doe, een ander doet wat hij/zij doet, zullen we het daar gewoon bij laten? Leven en laten leven en als we het dan toch over belangstelling hebben, is dat niet geheel in de geest van Herman (blurgh)?
Ik was niet van plan om naar de première in Groningen te gaan maar toen bleek dat ik mocht fotograferen was ik blij dat Otto mij mee vroeg. Of ik nou wel of niet als fotograaf wordt gezien zal mij aan mijn reet roesten, ik werk aan mijn portfolio en dan moet je zoveel mogelijk bij diverse gelegenheden aanwezig zijn. Exposure noem je dat, maar goed.
Ik ben wel een beetje klaar met de kinderlijke aanvallen van Jack, Pascalle, ‘Klaas Bruinsma’ en hoe die gekken zich ook mogen noemen. Ga iets nuttigs doen met je leven in plaats van mensen die je irl totaal niet kent op een prikbord lopen afzeiken. Laf hoor, spreek me dan gewoon een keer aan als je een probleem met me hebt.
Gegroet,
Franka