doorgestoken kaart Winschoten

• Edith

Point Blanc (de broodroosters), winnaar van de coverwedstrijd op 3 november in de Klinker te Winschoten.

Laat me niet lachen, ik ging later naar de afterparty bij Jan Dekker ook in Winschoten waar een trio Brood nummers accoustisch bracht. Die zanger zingt de frontman van Point Blanc, 10 x naar huis.

Later hoorde ik dat Koos gedeeltelijk het management doet voor Point Blanc.

Dus vandaar, Bah!

Kijk en vergelijk www.hermanbroodtributeshow.nl

Graag reactie hierop

groetjes Edith

• Peter

Was in Den Haag ook het geval! $$$$$$$$$$$

• ronald

wat een koude drukte van edith

ik heb nog even alles terug gelezen,

de jury in winschoten bestond uit 4 personen….

trouwens de broodroosters waren echt het dichts tegen herman brood style aan,

zeg ik zelf!

kop op edith!!!

• Gerko

De jongens van Point Blank zijn goede vrienden van mij,en ik kan je verzekeren dat Koos absoluut niet (!) het management doet van de jongens.

Zal niet ontkennen dat er contacten zijn,maar welke Brood-coverband heeft die niet met Koos ?

Alles wat ze tot nu toe hebben gespeeld,hebben ze aan zichzelf te danken,veel bellen,mailen,bij kroegen langsgaan etc.

Kortom je bandje verkopen..

Winschoten,daar hebben ze een c.d.'tje voor ingestuurd.

Den Haag kon je je voor opgeven.

May the best win…

Dat is dan ook gebeurd..

Ben ook op de afterparty geweest,beredruk en bere-gezellig.

Maar waarom heeft Broodnodig dan niet meegedaan met de contest ?

Als ze zo goed zijn als je zegt dat ze zijn ?

Gerko

• Edith

Natuurlijk was broodnodig ook ingeschreven als band met het bekende resultaat.

Ze waren hevig teleurgesteld dat ze er de eerste ronde al uitlagen.

Toch vind ik de zanger van broodnodig vele malen dichter bij Herman, oordel toch zelf!

Edith

• Zijlijner

Tja, je denkt toch niet dat Koos een band laat winnen waar hij geen brood in ziet? (Letterlijk en figuurlijk).

Hij heeft hoogstpersoonlijk een paar bands gebeld om ze te stimuleren zich aan te melden voor de wedstrijd in Den Haag en Winschoten. Point Blank is ook door Koos gebeld. Hij heeft ze zelfs geadviseerd hun naam (tijdelijk) aan te passen.

Point Blank zal ongetwijfeld de beste Brood-coverband zijn (althans van de bands die er trek in hadden om voor nop 10 minuutjes te komen spelen).

Tja, dat Broodnodig er al bij de voorronde uitlag is is niet alleen genant, maar ook volkomen terecht. Nog nooit zo'n verzameling X-factor-muzikanten gezien die denkt dat rock'n roll uit een met bronwater gevulde whiskeyfles komt.

Kortom, Point Blank gefeleiciteerd! Koos gefeliciteerd! En voor iedereen die een toffe avond heeft gehad in Winschoten………….lekker toch!