Perron 55, Venlo

• Marco

Voor de zuiderlingen onder ons:

Za 11 november, David, Otto, Bombita's, Boissevain, v.d. Meijden en Stemerdink met een Brood tribute in Perron 55 in Venlo.

Begint om 22:00 uur, zaal open om 21:00 uur en kosten zijn maar 12,50.

• johan

Hier nog eentje dan:donderdag 9-11 bijna het zelfde als Marco hier meld maar dan in de Mezz te Breda,aanvand 21.30.

Tot morgen,daar gaan we weer,

Groetjes Johan.

• Marita

HIhi Johan, het is maar een drukke tijd he… ik ga morgen wel even lunchen in Dante… gewoon met een vriendin… veel plezier maar weer jongens…. en ik kan nie wachten op de recensies van de film !!!!!

Truste, Marita

• johan

Hoi Marita,

In Breda heb je ook een Dante en als je er vandaag gaat eten en besteed voor min. 25 euro krijg je gratis kaartje voor het optreden van de WILD ROMANCE in Mezz.

Jammer ik moet zo gaan werken tot 20.30 omkleden en naar Breda dus gratis kaartjes zit er voor mij niet in.

Groetjes Johan.

• Marita

Oo… in Dante A'dam was niks speciaals te doen of te zien… toch wel even lekker gezeten, Koos zat wel stilletjes in de galerie.. , veel plezier Johan in Breda…

toch leuk bij de tramhaltes die grote filmposters… ook een Metroblaadje gescoord ja…. Herman zal het best leuk vinden… al die aandacht… : )

Marita