Broodnodig vs Point Blanc

• Edith

Broodnodig moest i.v.m. vergunning als accoustisch trio spelen op de afterparty bij Jan Dekker. Ik heb ze de volgende avond in de Puddingfabriek in Groningen gezien in volle bezetting en daar ging het dak eraf. Enfin ieder zijn voorkeur. Op de site www.hermanbroodtributeshow.nl staan een aantal video-fragmenten, laat ieder zich een eigen oordeel vormen maar volgens mij heeft Koos zich vergist. Ga je voor de looks van de front man van Point Blanc of doe af en toe je ogen dicht bij Broodnodig dan waan je jezelf tijdens een live-concert van Herman. Ik kies voor het laatste.

Ik ga morgenavond naar de film ben heel erg benieuwd.

Graag ook reacties op bovenstaande.

Groetjes,

Edith

PS Ik heb niks tegen de jongens van Point Blanc, ik vind het geweldig dat Herman door zoveel bands in ere wordt gehouden. Je moet gewoon geen wedstrijd organiseren waar de uitslag op voorhand van vast staat.

Dat is geen wedstrijd maar gewoon heel goedkoop programmeren.

• Sophia

Goh, Edith,

commentaar op Point Blank, maar je kunt de naam nog niet goed spellen.

Hou er maar over op. De contest in Winschoten en Den Haag zijn achter de rug en volgens mij waren The Broodroosters alias Point Blank 2x de terechte winnaars.

Zoals al eerder staat vermeld op dit prikbord is Point Blank pure rock and roll, en was Herman dat ook niet!!!!!

Genoeg hierover.

• Fresh Poison

We gaan ons hier toch niet druk maken over Coverbandjes!!??????

Het gaat om Herman….& the Wild Romance!!

Niet over mensen die op hem willen lijken (en hun gekibbel….doe dat op elkaars website ofzo)

Er zijn veel te veel andere leuke dingen gaande joh!

Gelukkig kunnen we gewoon de echte Wild romance weer zien!!

En dan nog….. maakt Herman het verschil!! (sorry Ellen….was ook wel te gek)

We missen hem…..!!!!

You can't fake the real thing!!!