wijsheden

• Marita

Bij ‘ Biografieen’ hier op de -pagina, staat Herman bij Wijsheden.net :

“Overal ben ik welkom , toch hoor ik nergens bij”……….

Nog steeds denk ik dat er een wijshedenboekje van Herman's uitspraken uitgebracht moet worden….ik weet er nog wel een paar…

• Spitsz

Kom op dan….

• kickthebucket

Ik hou niet van openingen!

Mits goed geschoren

Een mooie bips doet wonderen

Kook van jou

Ik hoop dat ik stoor

etc etc etc

Meer statements dan wijsheden.

• Marita

Rob, ik moet echt lachen, zit toch de dvd te kijken van afgelopen weekend, denk ik pak nog even wat andere dvd's mee, aangezien ik nu even alleen ben, schrijf ik op wat ik hier zou willen neerzetten, komt er echt NIETS, echt NIETS voorbij op al die fragmenten, behalve ik deug dan…. heerlijk daar hou ik van, de magie van zijn ZIJN, probeer dat maar eens te pakken, niet dus haha…precies goed…hmmm…

• M

Hond uit geweest, frisse zeewind:

Zou het zo zijn….

Dat ze dit deel van Herman's leven gefilmd hebben, waar het nog vanzelf en young ging, kan ook niet anders, want alles wat hij later gedaan heeft is onverfilmbaar, en dat wist ie… in Uncut schrijft iemand dattie boos is omdat Herman geen gigakunststuk heeft nagelaten wat we kunnen bewonderen, alleen maar ‘leads’ die ergens heenwijzen, wijzen, wijsheden, ja… ik hou daar wel van… zo is het leven… magisch … het enige echte is het Nu… hij heeft gelijk…en Koos dus ook met zijn film… en Jean… ja zo werkt het voor mij… Love you Herman..

Marita

• Harry

de grote onwijze uit het noorden, tja, waar hij het vandaan haalde….

• Marita

' Het zat diep in hem verborgen, en kwam door het gebruik van het één en ander naar buiten….'