In het Parool stond dat de CD's (o.a. Street, Sphritsz, Cha Cha) in de Brood Box remastered zullen zijn.
Dit betekent een betere geluidskwaliteit.
Klopt dit bericht? Of zijn alleen maar de CD's in een nieuw hoesje?
Johan
Ik hoop het. Je zou het moeten kunnen horen aan het eind van Doin' it, waarbij op de oorsronkeijke cd de nagalm in de studio is weggehakt en aan het begin van Doreen, die op de eerste cd met een lelijke tik begint. En natuurlijk een aan beter geluid.
De plaat Cha Cha kan niet geremasterd worden, want die banden zijn grotendeels naar de kl*ten.
Jaap
Ik denk die 24 bit mastering (dus beter geluid…meer diepte in de sound)
Heb de box net gehaald…!!
Hij zit vol mini LPtjes!! (dus orginele LP hoes + binnenhoes)
Wel een aanwinst dus!!
(beter dan die final CD……. knip en plakwerk van My Way the Box)
Kid stuff is een extra cd…leuk voor de heb meer niet…
Ook Wild Romance the soundtrack gehaald op cd2 oude hits van andere artiesten die Herman te gek vond.
Op naar de platenzaak dus!!!
Gr. Aldo
Beste geluidsfreaks,
Waren jullie niet zo blij met het oude geluid…….
Ik heb dit jaar na een kleine 20 jaar, afstand gedaan van mijn oude boxen. De nieuwe, zit wel een prijskaartje aanvast, zorgen ervoor dat zelfs een bootleg van zozo kwaliteit, echt leuk wordt om naar te luisteren. Ineens goede kwaliteit. In het begin schrok ik soms zelfs. Hoorde ik ineens een instrument/geluid uit de rechter spieker, die ik nooit eerder gehoord had. Maw goede boxen / versterker doet wonderen. Mijn tip: Inversteer in geluid! Verder veel plezier met alle Brood-Romance-muzieken.
Mrtn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?