Flop or not

• Peter

Ik begrijp eigenlijk niet waarom er nu geklaagd wordt over de slechte opbrengsten van de film, men had “met alle respect” toch niet verwacht dat heel Nederland uit zou lopen om de film te gaan zien!

De “nauw” betrokkenen bij deze film moeten het zien als een (goed of slecht dat laat ik in het midden) eerbetoon aan Herman, een document.

Nee het moet weer DOLLARS opleveren, het ging er toch zeker niet om , om nog ff lekker binnen te lopen,………pfffffff alsjeblieft….als je de film met liefde gemaakt hebt, er nauw bij betrokken bent geweest en er zelf tevreden over ben dan speelt dat klote geld géén rol .

Je zeurt dan niet over “öpbrengsten” , je bent trots op jouw film! Dat is je verdienste.

Het ging er toch om om een stukje van het leven van Herman aan het grote publiek te laten zien, toch niet om weer veel geld te verdienen…………………………………..

…..dit wilde ik nog wel even kwijt…..

Een knappe,brave, ideale schoonzoon daar is nou eenmaal moeilijk Herman in te zien. Voor de rol van Herman hadden ze toch minimaal iemand moeten casten met een Rock "n' Roll achtergrond, maar ja hier heeft ook het grote geld weer gewonnen,

Een goede en bekwame acteur, ééntje met reeds een aantal rollen op z'n naam, een degelijk man is verkozen ipv een naar zweet ruikende rocker!

Dit zijn ook de meeste reacties die je hoor om je heen, te braaf, te lief, te knap te beschaafd, zonde ……maar niet getreurd, het document is er! En daar moeten we trots op zijn, géén vette dollars verdiend maar wel een Brood film.

• Sleepin' Bird

Ik sluit mij hier bijna helemaal bij aan Peter al vind ik toch dat Daniël een knappe prestatie heeft geleverd want het is retemoeilijk om iemand als Herman geloofwaardig neer te zetten.

Al met al inderdaad een eerbetoon aan Herman die dit naar alle waarschijnlijkheid prachtig gevonden zou hebben.

Franka

• janny

ja

herman zou trots zijn!!

ik begrijp trouwens niet waar dat zakken vullen vandaan komt….

iedereen die kan rekenen weet toch dat je die 4 miljoen euro

in ned. nooit gaat terug verdienen!

ik kan mij echt niet voorstellen dat men er vanuit gegaan is om even 4 miljoen euro terug te verdienen om de kosten te dekken en om dan daarna ook nog zakken te gaan vullen…..?!

nee ,

ik denk meer dat de mensen erachter,die wel echt om herman moeten geven,

wat verdrietig zijn omdat er naar verhouding weinig mensen zijn gaan kijken naar deze top film!

de bezoekers aantallen zouden uit eindelijk toch ook een hommage aan herman moeten zijn….

ok

de film is er

en herman is trots.

het zal uiteindelijk wel een cultfilm worden en een bestseller als dvd.