SATURDAY NIGHT LIVE

• BEN

Er komt van alles uit !!!!

Maar geen SATURDAY NIGHT LIVE op DVD.

Een beetje jammer.

MVG

• Marco

En wat denk je van dat geweldige concert dat door RTL+ ooit uitgezonden is!

• BEN

Inderdaad marco

Maar ik bedoel dus de video band live at the “luxor” koln ' 91

• marco

Dat vind ik een heel mager concert eerlijk gezend, voor de dvd rnr junkie en uncut zijn 3 concerten integraal gefilmd in, ik geloof 1993, heren filmmakers: ook op dvd gooien die handel!

• Harry

saturday night live heb ik op video, maar die vind ik ook niet zo denderend. Ben eigenlijk meer benieuwd naar het Countdown concert.

• BEN

Moeten we toch bij veronica zijn.

Wie o wie ???

• Johan de Champs

Ik kan me een concert in de Bijlmer bajes herinneren (volgens mij in de vrouwenvleugel).

Daar waren ook opnames van destijds………wie heeft die?

groetjes, Johan “airbrush” de Champs, IJmuiden

• Tom

Gisteren in de winkel Final en de Soundtrack van de film gezien: creatieve armoe van de platenmaatschappij en geldklopperij !

Ik zou ook graag die RTL+, Saterday Night Live etc. op DVD willen hebben. Ook de Countdown Cafe optredens geremastered op CD etc etc….

Ik hoop dat het management/DVD/CD maatschappijen, omroepen deze berichten eens oppikken en eens wat creatiever worden.

• @ldo

Dan hebben we het nog eens niet, over alle cd's die hij in zijn Sony/CBS periode heeft opgenomen!!!

Volgens mij moet al dit materiaal nu ook bij BMG liggen!! (Sony & BMG zijn samen gegaan)

Kunnen ze ook zo een BOX van maken!!

YADA YADA

HOOKS

FREEZE

SATURDAY NIGHT LIVE!

FRESH POISON

Ook de US single versie van “Saturday night” hebben ze nog nooit krasvrij op CD gezet!!??????……Ik weet dat ze die wel hebben!!

Beetje sukkelig allemaal van BMG!!

Misschien doen ze dat wanneer Herreman 100 zou zijn geworden!!?????

Ben wel blij met de remaster BOX van de eerste 5 LP's!!!

Gr. Aldo

• Marco

Aldo, Herman is de 100 toch al lang voorbij, hij is laatst 120 geworden!