foto's melkweg

• RRJunkie

Hallo alemaal wij vonden het concert geweldig ach cees beetje dronken lol en soms de text kwijt.Ellen ten dame in het nederlands wij vonden het wel goed was een beetje wennen maar wel erg leuk.Zou daar en vervolg op komen cd of nog meer optredens? Jammer dat ik weinig bekenden zag. Franka was jij daar wel?

Ik zou jullie willen vragen als er iemand foto's gemaakt heeft om die met ons te delen

Ohh btw de gene die ons kent wij hebben inmiddels een zoon “Randy” gekregen hier de site voor degene die nieuwgierig zijn.www.babyjunkie.beebiesite.nl

groetjes Ro en Tess

• Pierre Bokma

Tuurlijk was Franka daar…niet gezien ? Joh…die cloon van Pipi Langkous !! Wel gezien toch..?

• Freeda (Management Henk Veen)

Foto's van Henk Veen & the Wild Romance in de Melkweg 15 november 2006 op www.henkveen.nl waar Henk Veen een gitaar beschilderd heeft met alle handtekeningen van de leden van de Wild Romance, voor het goede doel. Binnenkort start de veiling!

• Freeda (Management Henk Veen)

Foto's van Henk Veen & the Wild Romance in de Melkweg 15 november 2006 op www.henkveen.nl waar Henk Veen een gitaar beschilderd heeft met alle handtekeningen van de leden van de Wild Romance, voor het goede doel. Binnenkort start de veiling!

• Sleepin' Bird

Hé mamma Tess!!!,

Gefeliciteerd met jullie zoon, helemaal te gek!!!

En nee, ik was niet in de Melkweg, ben wel vrijdagavond in Zaandam geweest en dat was echt helemaal te gek!

Groetjes,

Franka

• RRJunkie

Hé mamma Tess!!!,

Gefeliciteerd met jullie zoon, helemaal te gek!!!

Dank je wel Franka

Ja helaas hadden wij aleen voor zaterdag opas anders waren we daar ook heen geweest

Gr Ro en Tess

• Sleepin' Bird

Foto's van vrijdag vind je op:

http://album.zoom.nl/user/sleepinbird/Tribute%20to%20The%20Wild%20Romance/

De komende tijd geen nieuwe foto's wegens familieproblemen.

Groetjes,

Franka