broodje brood

• Marc van Diemen

Hallo Broodfans,

Er is een boekje uit getiteld Broodje Brood.

Dat is echt waanzinnig lachen. De helft van de verhalen is niet waar, het zijn een soort broodje aap verhalen, maar die andere helft is heel erg rock ‘n’ roll.

Jammer dat Herman dit niet meer kan meemaken.

Marc

• sven lovens

Heb het boekje gekregen van de week en heb het helaas al in 2 x uitgelezen. Ik wil meer!!

• ine

handige jongens…..

• Jean Le grand penis

Naah…..handige jongens,

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die deze crap kopen !!

• edwin

Heb het boekje vandaag gekocht. Het schijnt als “warme broodjes” over de toonbank te gaan.

Terecht. Het geeft in 128 pagina's een beter beeld van wie Herman was dan de hele Chabot reeks.

• Marc van Diemen

Dat verhaal over dat varken Jezus: Helemaal goed.

• Jean Le grand penis

Waar of niet waar ?

• Marc van Diemen

Er staat van wel. Het zou ook kunnen. Maar je vraagt je wel af wie die boer is die dat heeft verteld.

Eerlijk gezegd interesseert het me niet zo of het echt waar is. Herman deed zelf niet anders dan zulke verhalen de wereld inhelpen. Hij was een meester in die dingen. Dat maakte hem wat mij betreft juist zo groot.

• Jean Le grand penis

Marc, Edwin en Sven,

jongen(s) ik begrijp best wel dat jij / jullie denk(t)en dat je hier 'n naïef stelletje bij de veter hebt, maar euh….het gaat niet lukken, lijkt me zo..! Nou tot de volgende actie dan maar…doeidoei !

• Mariska

Beste Jean volgens mij speel jij ook onder een hoedje met Marc, Edwin en Sven,

want voor hun is het ook gewoon koren op de molen dat jij reageert

niet doen,laat ze toch…of

of zijn jullie allemaal één figuur

die hier probeert wat los te maken?

heel flauw allemaal om dit prikbord zo te gebruiken

Mariska