Ad van der Ree uit Den Haag

• Jaap

Een van de oud-Wild Romance leden waarvan we wat minder horen: Ad van der Ree, drummert uit de jaren tachtig. Hij blijkt, blijkens een verhaal in de koeranten, DE man achter de website van het tv-programma Kassa te zijn! Bekroond nog wel, die website. Of Ad de boemketels nog beroert vermeldt het verhaal niet. Ik zelf vind Ad de meest beschaafde drummer die de Wild Romance ooit heeft gehad. En Ani Meerman de beste natuurlijk. Ani Meerman! Ani Meerman! Ani! Ani!

Jaap

• @ldo

Jaaaaa Ha ha ha ha …..

Dat noem ik gewoon de saaiste drummer… hoor Jaap!!!

Hij is ook studio drummer geweest bij de Bolland & Bolland studio's…… ( wie kan het beste een drumcomputer nadoen……..klap boem)……Zat ook bij de “Urban Heroes”….met die rare Evert…Nieuwstede

Ja Meerman de beste!!!…..(78/79)

Gr. Aldo

• Fresh Poison

Het is idd.echt waar…!!???

prikkers…..zie hier!!

http://misc.omroep.nl/wordpress/?p=474

• kickthebucket

Ik vond Ad van der Ree juist wel een goede drummer.

Ik zijn tijd passeerde 53 nummers de revue iedere avond

Ga er maar aan staan.

Bovendien kon Ad heel goed een treintje na doen.

HOE HOE !

• @ldo

Rob,

Ik vond Ad ook niet slecht…..maar wel wat saai…. Hij kon echt wel drummen hoor….anders zat ie natuurlijk ook niet bij de Wild Romance….of als studio drummer bij de Bollandjes…

Maar zelf keek ik graag naar drummers (die bij Brood speelden) vaarvan ik dacht….“Ja….daarom ben ik fan” Door wat ze deden de manier waarop er gespeeld werd…..dat gevoel had ik niet bij hem……..hij was zeer strak….maar wel wat saai…

Had dat wel bij Meerman, Walrecht, Delmote…….en alle anderen die niet geweest zijn…ha ha ha …

Gr. Aldo

• Jaap

Jaja, hij was best goed. En inderdaad extreem lange optredens toen. Gvd, dat mis ik wel enorm, die optredens.

Ani Meerman forever!

Jaap

• ezra

guzz

forever

groetjes,

ezra

• eric k.

guzz..harde slagen snel thuis..nee hoor geef mij maar adje vanderee uit den haag!

de meest beruchte drummer van de wild romance op “een lekker setje voor weinig”

en vergeet niet als meest constante factor van urban heroes..na zijn vertrek is het bergafwaarts gegaan met de boys!